FANDOM

Imagedtyavus.jpg Uwaga: Jeżeli nie przeszedłeś gry nie powinieneś czytać tego artykułu! Zawiera on fragmenty z fabuły wraz z jej zakończeniem!
338px-Ed08.png

Koniec Świata w Patapon 3

Koniec Świata (ang. Earthend) jest celem wszystkich Pataponów. Patapony dążą w jego stronę od stuleci, jeszcze dłużej, niż trwa seria gier Patapon. Legendy głoszą, że na końcu świata znajdą także To. Koniec Świata jest obiecanym plemieniu rajem. Nazywany jest też Kresem Świata lub Krańcem Świata.

PataponEdytuj

W pierwszej części gry Patapon "Końcem Świata" pojawiło się miejsce miejsce, do którego dochodzimy po walce z Gorlem, a Tym (pozornie) jest wschodzące słońce, jednak nie są to ani prawdziwy Koniec Świata, ani prawdziwe To...
Koniec 1.jpeg

Koniec Świata w Patapon

Patapony kontynuowały poszukiwanie Krańca Świata, ich domu...

Patapon 2Edytuj

W drugiej części gry Patapony dotarły do rzekomego Końca Świata po pokonaniu Dettankarmena. Zobaczyły tęczowy most i księżniczkę biorąc ją za To. Okazało się jednak, że znalezione przez nie miejsce tak naprawdę nie jest tym, czego szukały.

Koniec świata 2.jpeg

Koniec świata w Patapon 2 wraz z Hero i Księżniczką

Trzecia część gry i prawdziwy koniec ŚwiataEdytuj

Nareszcie, w "Patapon 3" dowiadujemy się, jak wygląda koniec świata i że Tym jest Srebrny Hoshipon. Po pokonaniu Arcy Pandary wszystko staje się jasne. Cała trylogia się kończy, gdyż Patapony odnajdują swój dom...
Koniec świata.jpeg

Koniec świata znajdujący się za Grobowcem Tolerancji

CiekawostkiEdytuj

  • Niektórzy przeciwnicy Pataponów, np. Gong myślą, że plemię dąży do końca świata, czyli apokalipsy. 
  • Na koniec "Patapon 3" widać Kres Świata, ale moment zamieszkania go przez plemię nie jest pokazany. Meden mówi tylko, iż wyruszą w jego stronę, w dodatku robi to tylko, gdy wybierzemy trzeci los Uberhero.
  • Kiedy Patapony znajdują pierwszy "Kraniec Świata", mówią "MY EYES!" ("MOJE OCZY!"), mimo że mają tylko jedno oko. Prawdopodobnie jest to niedociągnięcie ze strony tłumaczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki