FANDOM

Klif Ejiji
Klify Ejiji.png
Centrum Klifu Ejiji
Przód Klifu Ejiji .png
Przód Klifu Ejiji
Typ krainy Góry
Poprzednia lokacja Góra Gonrok
Następna lokacja Ruiny Neogaeen
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" Przełęcz Svanki (Płaskowyż Ulotnej Pychy)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Ejiji Cliff/ Ejiji Cliffs
Podobne miejsca (Brak)
Klif Ejiji (lub Klify Ejiji) to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Ejiji na Mapie.png

Ejiji na Mapie Świata przed odkryciem

OpisEdytuj

Ejiji to położony wysoko w górach klif, leżący nad bardzo szeroką przepaścią. Rozciąga się z niego widok na odległe pasma gór. Tak samo, jak na rozpoczynającej go Górze Gonrok panuje tam zimny klimat. Często pada tam śnieg lub deszcz. Masyw górski, na którym położony jest ów klif sięga chmur. Nie jest to kraina całkowicie naturalna, niezamieszkana i nietknięta przez obecność cywilizacji. Jest to bardzo dobry teren na bazę wojskową, więc Karmeni chętnie budują tam fortyfikacje. Ponadto z Klifu Ejiji ukryta ścieżka prowadzi do tajemniczych, starożytnych Ruin Neogaeen.
Ejiji na Mapie 2.png

Ejiji na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

Jest to miejsce dość jałowe, rośliny rosną tam rzadko i niewielkie. Jedyną florę stanowią kwiatki, przypominające stokrotki o ciemnych płatkach. Z płaskiego gruntu sterczą niewielkie kamienie. Nad przepaścią roztacza się piękny widok na odległe górskie masywy. Najwyższe z ostrych, skalistych szczytów otaczają pasemka chmur. Obok zbocz górskich ciągną się podłużne chmurki. Z centralnej części klifu widać stosunkowo blisko położone pasmo gór, takich samych, jak te odległe, jednak wyglądających na ciemniejsze. W całej krainie nie ma żadnej zieleni, w barwach dominuje szarość. Niebo przysłania mgiełka chmur, przez którą odległe szczyty widać gorzej.
Forcik na Ejiji.png

Jedne z Karmeńskich fortyfikacji wybudowanych nad Klifem Ejiji

HistoriaEdytuj

Klif Ejiji nie jest i nigdy nie był zamieszkany (za wyjątkiem bazujących tam Karmenów). Nie ma tam żadnych oznak obecności starożytnych. Mógł być jednak odwiedzany, jako że wśród gór obok niego leżało starożytne miasto Neogaeen. Po wygnaniu starożytnych Pataponów teren ten został zajęty przez Karmenów, którzy docenili go jako miejsce bazy wojskowej.

Gdy Pataponi posłuchali danych im wskazówek i ruszyli w coraz wyższe piętra gór, na ich drodze stanęły liczne Karmeńskie fortyfikacje. Jedyna droga w góry prowadzi właśnie przez Klify Ejiji, zatem bitwa jest nieunikniona. Rozgrywa się ona w misji "Fortress at Ejiji Cliff". Po zniszczeniu tamtejszych fortyfikacji Klify Ejiji zostają zapomniane i nie są odwiedzane przez Pataponów. Natomiast Karmeni przez ten czas odbudowują swą bazę, w której ukryli ukradzioną Zigotońską katapultę. Ale to miejsce ukrycia nie trwało długo. W misji "Recover the Zigoton Catapult!" Pataponi wracają na Klif Ejiji, aby odebrać co swoje. Potem odbywają się tam już tylko niefabularne bitwy z upartymi Karmenami, w kółko odbudowującymi swą bazę.

MisjeEdytuj

Na Klifie Ejiji odbywa się akcja dwóch misji, obu fabularnych.

Fortress at Ejiji CliffEdytuj

Typowa bitwa z licznymi Karmeńskimi fortyfikacjami. Misja ta prawie nie ma znaczenia fabularnego. Karmeni zagrodzili bazą wojskową jedyną drogę do niebios. Jednak zapory tam są naprawdę liczne, a Karmeńscy żołnierze dobrze przygotowani... Misję tą można powtarzać dopiero po przejściu następnej misji:

Recover the Zigoton Catapult!Edytuj

Powrót na zapomniane przez dość długi czas Klify Ejiji. Karmeni odbudowali swą fortecę i ukryli tam Zigotońską katapultę, którą ukradli, chcąc uniemożliwić Pataponom parcie w Karmeńskie terytorium. Ogółem jest to powtórka poprzedniej misji (baza wygląda identycznie), trzeba jednak uważać, by Karmeńscy wojownicy nie zniszczyli katapulty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki