FANDOM

Kimen
Kimenek.png
Kimen na Pustyni Moakan
Płeć Mężczyzna
Rasa/Plemię Karmen
Klasa Yarimen
Sojusznicy Hukmen, Nomen, Ormen Karmen
Wrogowie Wszechmocny, plemię Pataponów, Heros
Kimen (misja).jpg

Walka z Kimenem na mapie świata

Kimen jest postacią i oficerem pojawiającym się w grze "Patapon 2: DonChaka".
Kimen.jpg

Portret Kimena

OpisEdytuj

Kimen Włóczniodzierżca jest wyrachowanym typem i jednym z trzech wielkich Karmeńskich generałów. Jest on prawdziwym rywalem dla Patapońskiego Bohatera, Dona Yumipona.
  — Fragment opisu misji "Kimen the Spearbearer". 

Kimen jest jednym z generałów Karmenów i przywódców ich armii. Podobnie jak inni, został wybrany przez Ormen Karmena wybrany na to stanowisko. Jest nie tylko dobrym dowódcą, ale i świetnym włócznikiem. Ma na celu powstrzymanie Pataponów i zniszczenie potrzebnej im katapulty.

Ciekawostką jest fakt, że razem z Gongiem są jedynymi wrogami klasy Oficera, którzy dysponują unikatowymi umiejętnościami, niemożliwymi do powtórzenia.

WyglądEdytuj

Kimen spośród innych Karmenów wyróżnia się charakterystycznym czołem maski; ma ona ozdobę w kształcie rombu, pośrodku której widać żółty, mniejszy romb. Dodatkowo z dużego rombu wystają wielkie rogi, rozdwojone i zagięte ku górze. Ponadto nosi bardzo silny ekwipunek.

CharakterEdytuj

Kimen jest drobiazgowy i ma podejrzliwy charakter. Podczas narady z innymi generałami chciał dokładnie ustalić wszytskie plany, a gdy nie zdołał namówić do tego innych, zaczął sam co do nich się zastanawiać. Wyraźnie martwił się o niedopracowane plany. Był jednak wierny swojemu zadaniu.

EkwipunekEdytuj

Kimen używał tylko i wyłącznie Niebiańskiego Ekwipunku.

  • Jego bronią była Niebiańska Włócznia (ang. Heaven Spear), która znacznie zwiększała jego siłę ataku oraz szansę na Trafienie Krytyczne.
    • Po jego śmierci dostaniemy tą włócznię, chyba, że już taką mamy.
  • Nosił na głowie Niebiański Hełm (ang. Heaven Helm), który znacznie zwiększał jego Zdrowie oraz szansę na rafienie Krytyczne.
    • Jeśli przy zabiciu go mamy już Niebiańską Włócznię, dostaniemy zamiast niej właśnie ten hełm.
    • Jeśli mamy i jedno i drugie, dostaniemy losową włócznię.
      Trzech generałów.png

      Kimen (pośrodku) wraz z Nomenem i Hukmenem na naradzie w Dżungli Mecchaku

HistoriaEdytuj

Kimena po raz pierwszy spotykamy w misji "Masked Country and Three Generals". Wówczas, w Dżungli Mecchaku naradza się z innymi generałami; Nomenem i Hukmenem. Kimen przekonuje wówczas Nomena, że Pataponom trzeba się postawić i że da się ich pokonać. Przypomina mu też, że są tylko wysłannikami. Naradzają się co do przejęcia Zigotońskiej katapulty, ale Kimena to nie satysfakcjonuje. Odchodzi jako ostatni, zamyślony.
Kimen i Gancheek.png

Kimen na Pustyni Moakan i jego zwierzątko; Gancheek

Wkrótce potem, gdy katapulta zostaje odzyskana przez Pataponów, a Nomen ginie w próbie powstrzymania ich, na drodze oczkowatego plemienia staje Kimen. Postanowił zaatakować Pataponów na Pustyni Moakan. Zasadził się tam z żołnierzami w wierze, że bóstwo tej Pustyni pomoże mu w walce. Ku jego zaskoczeniu Patapońscy żołnierze sprowadzili deszcz, ochładzając pustynię. Musimy się z nim zmierzyć w misji "Kimen the Spearbearer".
Pustynna eksplozja.png

Eksplozja rzuconej włóczni Kimena

RelacjeEdytuj

  • Wraz z Nomenem i Hukmenem byli dowódcami Karmeńskiej armii.
    • Prawdopodobnie blisko przyjaźnił się z Nomenem.
    • Lubił też Hukmena, jednak ten nie przejmował się jego życiem.
  • Jego władcą był Ormen Karmen. Kimen jednak nie znał go, zapewne nie tylko osobiście.
    • Ormen Karmen nie do końca mu jednak ufał i podsłuchiwał swoich generałów na naradzie.
  • Kimen miał zwierzęcego towarzysza. Był nim oswojony Gancheek.

UmiejętnościEdytuj

Kimen atakuje z rzadka, jednak jego ciosy są dość potężne. Bardzo przypominają Tryb Herosa Yaripona. Jest to unikatowa umiejętność, nieposiadana przez żadną inną jednostkę w grze (żadna inna nie potrafi rzucić takim pociskiem).
Ziuu.png

Włócznia Pustyni rzucona przez Kimena

Włócznia PustyniEdytuj

Kimen zawoła: O, Wielki Władco Pustyni Moakan... Proszę, użycz mi swej mocy!

Po tych słowach zaatakuje. Skoczy i rzuci włócznię, która w locie pozostawia za sobą mroczną smugę, a przy uderzeniu w ziemię lub jednostkę eksploduje, zadając obrażenia. Należy uważać, bo trafiajac w mało wytrzymałą jednostkę pocisk może ją zabić od razu. Można go uniknąć dowolną piosenką obronną. Użycie Cudu Deszczu Juju całkowicie uniemożliwi Kimenowi użycie tego ataku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki