FANDOM

Symbol Karmenów

Symbol Karmenów, przedstawiany na ich (co większych) budowlach

Karmeni są wrogim plemieniem w grze Patapon 2. Noszą maski i są mniej więcej wielkości Pataponów. W Patapon 2 ich wódz Ormen Karmen aby zatrzymać Patapony wezwał demony za świata podziemi, czyli zaświatów. Karmeni zawarli sojusz z Akumaponami, czyli demonami, potężnym wrogim plemieniem z świata podziemi. W odróżnieniu od Zigotonów Karmeni posiadają wszystkie klasy Pataponów z Patapon 2. 

Pojawienie sięEdytuj

Ormen Karmen in Patapon 2

Ormen Karmen

Pata2 battle hero low-685x391

Jak widać na zdjęciu, forty Karmenów są bardzo porządnie wyglądające.

Karmeni pojawiają się w grze zupełnie tak samo jak Zigotony (czyli na początku), ale ich fortece, wieże, wioski i zamki zbudowane są wiele stabilniej i mocniej niż Zigotonów. Ich zamki itd. zbudowane są najwidoczniej z żelaza i kamienia. Karmeni używają dużo armat i wszystko co należy do ich strony jest pomarańczowe (np. siodła na koniach lub ptakach). Wszystkie nazwy ich klas nazywają się tak samo jak klasy Pataponów, ale zamiast "pon" jest "men" , np. Yaripon i Yarimen .
Karmen general

Generał Karmenów Kimen

PostacieEdytuj

  • Aimen - Karmeńska odpowiedniczka Aiton. Spotykamy ją w misji "Two Karmens". Jest to zwyczajna wojowniczka klasy Yarimen.
    Yumimeni

    Karmeńscy łucznicy

  • Makomen - Karmeński odpowiednik Makotona. Walczy razem z ukochaną Aimen. Spotykany w tej samej misji co ona.
  • Kimen - generał klasy Yarimen. Walka z nim odbywa się na pustyni Moakan. Od innych Karmenów odróżnia się bardziej kolczastą maską. Posiadał udomowionego Gaancheka.
    Wielka Żelazna Ściana

    Typowa Karmeńska budowla

  • Nomen - generał klasy Tatemen. Walka z nim odbywa się na śnieżnych polach Bryun. Od pozostałych odróżnia się "uszami" na masce.
  • Hukmen- generał klasy Mahopon. Walczymy z nim w dżungli Juju, gdzie stara się zniszczyć transport zapasów do armii Pataponów. Odróżnia się bardziej szpiczastą maską. Najstarszy, najwyższy rangą i najbardziej wtajemniczony z generałów/ Prawdopodobnie znał Ormen Karmena osobiście.
  • Ormen Karmen- Wielki władca Karmenów, podobny do Królowej Kharmy. Zna magię, oraz ma bardziej przerażającą maskę. Potrafi latać i przywoływać iluzje.

CiekawostkiEdytuj

Zuttank

Karmeni wzywający swego boga.

  • Nie wiadomo jak Karmeni wyglądają, jako że noszą maski. Podczas wykonywania ataku "Dongrasher" widać przez chwilę plecy Ormen Karmena.
  • Karmeni pojawiają się również w "Patapon 3", ale tylko jako kształt fryzury dla Uberherosa, lub na malowidle na ścianie. W DLC pojawia się Ormen Karmen w misji "Zemsta Boga Gromu"
  • Karmen bez maski

    Błąd dzięki któremu widzimy twarz Karmena. Przypomina Rarepona Pyokola i Gekoronpa.

    Według historii Pataponów, Karmeni byli jednymi z pierwszych wrogów plemienia.

Karmeni zdradzili i zaatakowali Zigotony, pomimo zawartego przymierza.

  • Istnieje błąd w grze dzięki któremu możemy zobaczyć twarze karmenów. Według twórców jest to zwykły bug.                                          
  • Owe twarze nie mają grymasów.
  • Mieli duży związek z Akumaponami, Żołnierze z zaświatów zbudowali dla nich czołg Zugagang.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Karmen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki