FANDOM

Karmeńskie terytorium
Teren Bramy Sochiki.png
Typ krainy Teren zabudowany
Poprzednia lokacja Dżungla Mecchaku
Następna lokacja (Nazwa nieznana)
Odpowiednik w Patapon Zigotońskie terytorium
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Karmen Gate Sokshi
Podobne miejsca Akumapońskie terytorium
Karmeńskie terytorium (w nazwie własnej Karmeńska Brama Sokshi) to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Sochi.png

Brama Sokshi, symbol tych terenów

OpisEdytuj

Brama zamkowa Sokshi, obładowana ukrytymi pułapkami, powstrzymuje wszystko od wejścia na teren państwa Karmenów.
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji Absolute Despair 
Jest to główny teren wojskowy Karmeńskiego państwa, symbolem tego terenu jest brama Sokshi, strzegąca granicy ogólnych terenów Karmenów. Terytorium to znajduje się na obrzeżach Dżungli Mecchaku (lub Menkame), zapewne niegdyś wycięto część puszczy pod teren na Sokshi. Dziś brama jest największą nadzieją Karmenów na całkowite bezpieczeństwo przed wtargnięciem wrogów na najważniejsze tereny.
Sokshi na Mapie.png

Brama Sokshi na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Miejsce to wciąż porastają liczne i bujne krzewy, jakie są zapewne pozostałością po wykarczowanej dżungli. Wśród nich wznoszą się rozmaite budowle, od totemów po wysokie wieże. Wszystkie fortyfikacje mają symetryczne kolce, oraz wybudowane są w Karmeńskim stylu. Totemy mają wyrzeźbione charakterystyczne twarze o negatywnych wyrazach, takich jak złość czy strach. Wszędzie panuje zieleń, zapewne od bujnej tam flory.
Sokshi na Mapie 2.png

Brama Sokshi na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Gdy Karmeni przejęli kontynet dawnych Pataponów zaczęli się bunkrować, na wypadek przyszłego powrotu oczatych kulek. Jednym z przygotować było odgrodzenie głównego terytorium Pataponów od reszty świata. W tym celu wybudowali długi pas umocnień, którego jedynym przejściem stała się wielka forteca, nazwana Sokshi. W nej to właśnie ukryto informacje o starożytnych Ruinach Guguchoppy. To terytorium z czasem stało się dla nich najważniejszą i najpotężniejszą bazą wojskową.

Gdy plemię Pataponów powróciło, od razu zaczęto podejrzewać, że mogą dotrzeć do swego celu. Brama Sokshi miała być niewzruszoną siłą, na której Patapońska armia miała się zatrzymać. Ponieważ logiczne było, że bez broni oblężniczej atak na fortecę to głupota, Zigotoński generał Gong postanowił wspomóc Pataponów i obiecał im dostarczenie potężnej katapulty. Ale Karmeni przejęli broń i ukryli ją w innej bazie wojskowej. Patapońska armia desperacko atakuje ją w misji Absolute Despair, co kończy się katastrofą. Jednak po krótkim czasie odzyskują katapultę i po problemach z dostarczeniem jej dokonują ataku. Wielka bitwa, do której włączają się nawet sami Zigotoni odbywa się w misji Parabola of Hope. Pomimo zniszczenia wówczas bramy Karmeni wciąż okupują ten teren, więc można tam z nimi toczyć starcia bez końca.
Ziggerzank przy oblężeniu.png

Ziggerzank wspierający Pataponów w oblężeniu Sokshi

MisjeEdytuj

Na terytorium tym toczy się akcja tylko dwóch misji, obu fabularnych.

Absolute DespairEdytuj

Desperacki atak Pataponów (bez wsparcia Zigotonów) na bramę Sokshi, ma przykazane zakończyć się beznadziejnie. Misję tą można przejść, ale jest to bardzo trudne i niezgodne z fabułą. Można próbować wiele razy. Gdy Zigotońska katapulta zostaje odbita i dostarczona zamiast tej misji pojawia się następna:

Parabola of Hope/ New Parabola of HopeEdytuj

Atak Pataponów na bramę Sokshi, tym razem przy wsparciu Zigotońskiego czołgu Ziggerzanka i specjalnie wybudowanej w tym celu katapulty. Jest to jedna z najwiekszych bitew w grze, nie bez przyczyny ma opinię jednej z najtrudniejszych misji. Można ją powtarzać (także w Paraget, dzięki Bitewnemu Jaju) w nieskończoność, ale bez wsparcia Zigotońskiego czołgu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki