Kan jest to jeden z towarzyszy Uberhero i najprawdopodobniej jednym z yariponów w Patapon i Patapon 2.
Yumipon

Kan Yumipon/Yumiyacha

OpisEdytuj

Jest on pomocnikiem z łukiem, oraz przyjacielem Herosa. Uwolniono go z mocy kamiennej klątwy dzięki sile Dona Yumipona. Początkowo był Yariponem, ale dzięki potędze Dona Yumipona stał się Yumiyachą. Wspiera jednostki z tyłu.

Klasy KanaEdytuj

Kan w grze Patapon 3 może być :

Jamsch patapon

Kan jako Jamsch

Yumiyachą - Zwykły Yaripon. Posiada łuk. Klasa dostępna od samego początku gry. umiejętności klasowe pozwalają na wystrzeliwywanie większej ilości strzał. Przedstawia zwykłego patapona.

Patapon 3 13

Kan razem z innymi Pataponami podczas poziomu

2936f665311229c41a79a79a37dd4404-98

Kan na opakowaniu gry (drugi od lewej)

Wondabarappą - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 3. Posługuje się rogami, i może zakładać Peleryny. Odpowiednik Megapona, lecz nie ma tych samych obrażeń, co w poprzednich grach... Przedstawia Wandę.

Pingrekiem - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 5. Jest bardzo defensywną klasą. Używa bereł, tudzież różdżek. Może zakładać buty. Nie zadaje obrażeń (istnieją wyjątki), lecz ulecza sojuszników. Jego rareponem jest Koppen.

Alossonem - Odblokowanie: Yumiyacha na poziomie 7. Ulepszony Yumiyacha skupiający się na szybkim ataku. Tak jak Yumiyacha posiada łuk, lecz zamiast kuszy może dobyć długiego łuku. Jest rareponem Chiku.

Jamschem - Odblokowanie: Yumichaya i Wondabarappa na poziomie 10. To samo co Wondabarappa, tyle że katuje przeciwników efektami statusu. Tak samo jak Wondabarappa nosi pelerynę. Polecany, ze względu na mordowanie przeciwników efektami. Symbolizuje Mashu.

Oohorocem - Odblokowanie: Pingrek i Yumiyacha na poziomie 8. Czarny mag. Używa lasek, i może założyć buty. Jest on Uhoho.

Cannogabangiem - Odblokowanie: Yumichaya i Alosson na poziomie 12. Strzela z armat. Razem z Oohorocem jest najbardziej ofensywnym wyborem. Przedstawia Gyabę.

Ciekawostki Edytuj

  • Kanoniczny Kan zostaje Pingrekiem.
  • Ton, Chin i Kan na początku były Yariponami.
  • Jednak w pierwotnym zamyśle mieli być od początku klasami tarczy, łuku i włóczni, co można zauważyć we Wskazówkach z pierwszej części gry a także na poniższym trailerze Patapon 2, gdzie Ton, Chin i Kan maszerują razem z Hataponem przez nowe ziemie.
Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)01:41

Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kan

  • Ulubione klasy

    2 wiadomości
    • Dzień dobry i dobry wieczór. Tutaj Iposław Wkurzalski. W tej dyskusji będziemy pisać swoją ulubioną klasę. Możecie również dopis...
    • Uberhero:Kibadda Ton: Pyokorider Chin:Srajdenga Kan: Jamsch PS: Był już taki wątek więc ten jest bez sensu.