FANDOM

Jezioro Kochikachi
Jezioro Kochikachi nieprzyciemnione
Typ krainy Lodowa kraina (wybrzeże)
Poprzednia lokacja Lodowy Las Shalala
Następna lokacja Ruiny Manbo
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 3 (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Kochikachi Lake
Podobne miejsca (Brak)
Jezioro Kochikachi to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Zmrożony Manbo

Manboth, zwierzę zamrożone wieki temu i przetrwałe w Jeziorze Kochikachi

OpisEdytuj

Jest to rozległe, całkowicie zamrożony zbiornik wodny. Powierzchnię wody pokrywa bardzo gruba tafla lodu (bądź całe wnętrze jeziora też jest zamrożone). Wskazuje to, że lodowe tereny na których to jezioro leży nie są od zawsze zamrożone. Brak jakiegokolwiek życia czyni Kochikachi cichym pustkowiem. Jednak w lodach przetrwały żywe istoty, pod postacią Manbothów, zamrożonych i zahibernowanych do dnia dzisiejszego. Na brzegu tego jezioro położone są ruiny starożytnego miasta Manbo.
Jezioro Kochikachi

Lekko przyciemniony obraz Kochikachi, dzięki czemu widać je lepiej

WyglądEdytuj

Tafla błękitnego lodu będąca powierzchnią jeziora jest całkowicie płaska. Wznoszą się na niej tylko i wyłącznie małe śnieżne gorki, wyglądające jak stalagmity lub odwrócone do góry nogami sople. Z dala, na drugim brzegu jeziora widać wysoke góry lodowe, których zbocza tworzą klify. Ich szczyty pokrywaja czapy lodowe. Na czystym i niebieskim niebie widać drobne pasma chmur. Wszędzie dominuje błękitna barwa lodu i nieba oraz biały kolor śniegu.
Kochikachi na Mapie

Kochikachi na Mapie Świata przed odkryciem

HistoriaEdytuj

Choć wygląda ono na teren naturalny, jego charakterystyka wskazuje, że Jezioro Kochikachi było kiedyś zbiornikiem wodnym i zostało zamrożone. Zdarzyło się to jeszcze przed wybudowaniem tam w starożytności miasta Manbo. Nie wiadomo, czy jezioro samo w sobie było interesujące dla starożytnych, nie ma tam żadnych wskazówek ich obecności. Znajdują się tam jedynie ruiny na jego brzegu, pilnowane przez jednego z najpotężniejszych Manbothów.
Kochikachi na Mapie 2

Kochikachi na Mapie Świata po odkryciu

Dziś jest to pustkowie, w którym jedyne, co ciekawe, to zamrożone, ale wciąż żywe okazy Manbothów. Plemię Pataponów przybywa w to miejsce, aby upolować jednego z nich i zdobyć zapasy mięsa. Rozgrywa się to w misji Defeat Frozen Ancient Life Form Manboth. Jest to jedyne wydarzenie następujące w tym miejscu.

MisjeEdytuj

Nad Jeziorem Kochikachi toczy się tylko jedna misja, fabularna.

Defeat Frozen Ancient Life Form Manboth/ Huge Manboth in Kochikachi LakeEdytuj

Starcie z Manbothem, jednym z zahibernowanych osobników żyjących w tym jeziorze. Ogółem jest to polowanie na grubego zwierza nie mające prawie znaczenia fabularnego. Można powtarzać ją (w tym samym miejscu) w Paraget dzięki Bitewnemu Jaju (ang. Battle Egg) Manbotha. Przechodząc tą misję na poziomie trzecim zdobywana jest Czapka Tsukupona (ang. Tsukupon Cap), przedmiot odblokowujący minigrę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki