Invincible Dragon in the Fog
Niewidzialność.png
Misja na Mapie Świata
Niewidzialny Majidonga.png
Misja na wyższych poziomach na Mapie Świata
Wrogowie Majidonga
Poprzedni poziom Defenders of the Mater Sprout
Następny poziom The Great Dinosaur
Ścieżka dźwiękowa Motyw Goroch
Miejsce akcji Ruiny Dongary
Zastępcza nazwa Invincible Dragon Majidonga
Tłumaczenie nazwy Smok Niewidoczny we Mgle/ Niewidzialny Smok Majidonga
Inna nazwa (Brak)
"Invincible Dragon in the Fog" (z czasem zmienia nazwę na "Invincible Dragon Majidonga") to misja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Ruinki bez Pataponów.png

Tło misji

OpisEdytuj

Tremble before the might of the true guardian! Even the Great Patapon will find this a test of this excellent strength. Defeat the Great Dragon to obtain the highest quality metal!
  — Opis misji na Mapie Świata 
 Amatorskie tłumaczenie: "Drżyj przed potęgą prawdziwego strażnika! Nawet Wielki Patapon powinien znaleźć w tym test doskonałej siły. Pokonaj Wielkiego Smoka, aby zdobyć najwyższej jakości metal!"
Zzzzz.png

Majidonga śpiący we mgle

Przerażająca bestia powróciła i jeszcze raz musisz wykazać swe bohaterstwo w walce! Zwycięstwo przyniesie ci nagrodę w postaci najwyższej jakości metalu dla Pataponów. Przegrasz, a Meden zbierze twe westchnienia!
  — Opis misji na Mapie Świata (poziom 2 lub wyższy) 
Ta misja to walka z bossem: Majidongą. Pojawia się ona na terenie Ruin Dongary zamiast misji "Dodonga at Dongara Ruins", jednak nie zaraz po zabiciu Dodongi, ale gdy w ruinach panuje mgła. Mamy duże szanse, że się tam pojawi, mniej więcej w środkowej fazie gry (lub początkowej). Czasami mgła ustępuje, wówczas misja znika. Po raz pierwszy możemy tam spotkać rzadkiego bossa.
Majidonga we mgle.png

Majidonga we mgle gotów do walki

Misję tą warto przejść, ponieważ Majidonga wyrzuca ciekawe łupy (wysokiej jakości minerały), zaś zabity na poziomie drugim wyrzuci Cud Siły Juju (ang. Brimstone Juju). Jest to najważniejsza nagroda za pokonanie go.

Misja ta nie ma żadnego znaczenia fabularnego.

TaktykaEdytuj

  • Obejrzyj artykuł o Majidondze, by lepiej poznać jego ataki.
  • Na tej misji zawsze panuje mgła.
    • Możemu użyć Cudu Deszczu, by pozbyć się mgły, ale nie jest to niezbędne. 
    • Mgła ogranicza pole widzenia, ale nie zwiększa siły Majidongi (jak np. wzmacnia Centurę).
  • Podczas gdy Dodonga jest łatwy do pokonania, Majidonga dysponuje dużą siłą. Lepiej go nie lekceważyć.
    • Nawet, jeśli pojawi się we wczesnej fazie gry, lepiej z nim nie walczyć. Należy zaczekać do środkowej lub późnej fazy gry.
    • Można też zabrać Herosa-Tatepona, by chronił całą armię przed ciosami Majidongi. Jego Tryb Herosa nie broni jednak przed pożeraniem.
  • Majidonga jest dość odporny na Ogień i Podpalenie. Broń Ogniowa nie jest opłacalna.
  • Ze względu na umiejętność pożerania Pataponów przechodzenie tej misji bez piosenki PonPata (ucieczki) lub DonDon (skoku) jest ryzykowne.
  • Majidonga potrafi atakować rykiem i pożerać od pierwszego poziomu.
    • Aczkolwiek, na niskich poziomach dość rzadko używa tych ataków.
  • Majidonga dość długo szykuje atak rykiem. Przez ten czaas mozemy przygotować naładowaną obronę (PonPonChakaChaka-ChakaChakaPataPon).
  • W przypadku ziania ogniem i uderzania rogami lepiej jest posłużyć się piosenką PonPata niż ChakaChaka.
  • Majidonga jest dość wrażliwy na Zachwianie. Warto to wykorzystać.
    • Silne nastawienie się na Zachwianie zapewni nie tylko przewagę, ale i obfite łupy.
  • Jesli obawiamy się jego siły, najlepiej jest uodpornić się na zwykłe obrażenia i Ogień.