FANDOM

Black hoshipon

Ciemny Hoshipon

Mecha Hoshi

Mecha Hoshipon

Złoty Hoshipon 2

Złoty Hoshipon

Srebrny Hoshipon

Wskazówka o srebrnym Hoshiponie.

Hoshipony (ang. Hoshipons) to nieśmiertelne postacie występujące we wszystkich częściach gry.

Opis Edytuj

Mają one kształt gwiazdy z kończynami i jednym okiem. Hoshiponów nie da się uderzyć ani zadać im obrażeń, strzały, włoćznie i wszystkie bronie dystansowe przenikają przez nie, więc wynika z tego, że są niemateralne. Od Złotego Hoshipona często dostajemy jakiś prezent, jak na przykład w Patapon 2 otrzymujemy od niego przedmiot Black Star, który prowadzi nas do Manborotha. Potrafią mówić i myśleć, zatem można uznać, że są żywymi przedmiotami. Ich nazwa pochodzi od japońskiego słowa hoshi, co znaczy gwiazda. W trylogii widziano 4 Hoshipony:

Czarny Hoshipon jest prawą ręką Mrocznego Pana, włądcą demonów z podziemi i Zaświatów.

Nie wiadomo kim jest Złoty Hoshipon, był uwięziony w wieży w grach Patapon i Patapon 2.

Mecha Hoshipon jest strażnikiem klucza do Pradawnej Broni Org w Patapon 3. W trybie Dark Hero Mode podobnie jak Meden sprzedaje różne rzeczy.

Srebrny Hoshipon został uwolniony wraz z siedmioma Arcybiesami z Naczynia i zastępował Meden w Patapon 3.

CiekswostkiEdytuj

  • Podobno wszystkie Hoshipony są niematerialne, lecz Mecha Hoshipon został zniszczony, ponieważ był tylko maszyną...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki