FANDOM

342px-Herohero

Hero w zwiastunie Patapon 2

Heros pod Skałą

Heros uwięziony pod skałą

Heros jest bohaterem Pataponów w Patapon 2. Plemię znalazło go przy pierwszym spotkaniu z Dodongą. Wtedy także został znaleziony bęben chaka. Po misji podchodzi do Meden, która nadaje mu wybrane przez gracza imię. Hero nie jest zwykłym Pataponem; ma nadludzką moc, która wyróżnia go spośród tłumów małych żołnierzy. Kolejną rzeczą, która go wyróżnia, jest maska. W czołówce "Patapon 2" widać Herosa z maską Shubabassa oraz z  niebiańskim toporem  jako Rarepona Sabara.

Maski HeroEdytuj

Osobny artykuł: Maski

Maski dla herosa zdobywa się w misjach Battle Egg po pokonaniu odpowiedniego bossa (o ile nie popełnimy zbyt dużej ilości błędów przy ołtarzu DonChaka). Każda maska wygląda inaczej i ma inne zastosowanie. Pierwszą maską jest Shuba, której rodzinę możemy zdobyć pokonując Darantulę.

Hero jako JednostkaEdytuj

Hero jest najsilniejszym Pataponem. Gdy rytm zostaje idealnie wybity podczas szału, Hero aktywuje tryb bohatera. Kombo można utrzymać, wybijając idealnie którykolwiek rytm oprócz PataPata (można jednak utrzymać tryb bohatera wybijając PataPata, gdy zrobimy to tuż po wejściu w tryb bohatera) oraz jakiegokolwiek cudu. Jeżeli chcemy zmienić jednostkę bohatera (np. z Yaripona na Tatepona) najeżdżamy na zmianę klasy i wciskamy kwadrat.

Hero

Hero na okładce gry

Tryby Hero poszczególnych jednostek Edytuj

Yaripon : The Iron Fist - Heros rzuci potężna włócznią, która wybuchnie zieloną mgiełką, zadając wysokie obrażenia.
Tryb Herosa

Heros wpada w Tryb Herosa

Tatepon : Energy Field - Tarcza dla całej drużyny zapewniająca niezniszczalność. wielu graczy uważa to za niehonorowe i nie używa tej umiejętności.

Yumipon : Broken Arrow - Szybko wystrzeliwuje złote strzały. Im Wakapon dłużej wykonuje tę czynność, tym większe zada obrażenia (jak Alosson) Strzały przenikają wrogów.

Kibapon : The Destroyer - niekończąca się szarża. Hero otacza różowa aura. Niestety, jest bardzo narażony na ciosy. 

Megapon : Icicles of Death - wystrzeliwuje nuty podobne do tych bez szału, jednak te zadają potężne obrażenia. Na ich trajektorię wpływa wiatr.

Toripon : Bunker Buster - To samo co włócznik, lecz oszczep wybucha na niebiesko, ma większe obrażenia i leci pod większym kątem.

Robopon : Tornado Punch - Wymachuje dłońmi zadając wielkie obrażenia.

Mahopon : Hail Mary - Przyzywa te same meteory, co Dettankarmen. Zadaje małe obrażenia, lecz bardzo szybko.

Dekapon : The Hammer - Atak podobny do ataku Robopona lecz zamiast Rękawic jest maczuga. Może zachwiać przeciwnika.
Heros i Księżniczka

Statua przedstawiająca Herosa i Księżniczkę na koniu

Ciekawostki Edytuj

  • Przyczynił się do uwolnienia demonów. Został zmuszony przez Ormen Karmena. Dowiadujemy się o tym na misji Once Upon Time At Patapole.
  • Podczas wchodzenia w tryb Herosa słychać jego własną melodię, niezależną od rytmu Pataponów.
  • Gdy zagramy melodię aktywującą "Tryb Hero", żadna następna melodia nie jest w stanie jej przerwać np. PATA PATA PATA PON ani wybicie się z rytmu.
  • Heros, w przeciwieństwie do Uberherosa, podczas trwania jego Trybu Bohatera jest całkowicie niewrażliwy na Efekty Statusu. Wyjątkami od tej zasady są Przewrócenie, Cios Krytyczny i Unik.
Jednostki Pataponów
Powiązane z Tateponem TateponDekaponRobopon
Powiązane z Yariponem YariponKibaponToripon
Powiązane z Yumiponem YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HerosUberheros

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Heros

Więcej z Fandomu

Losowa wiki