Gromolew z Przełęczy Svanki
Gromolew z Przełęczy
Opis misji na Mapie Świata
Wrogowie Cyklopy, Fenriry, Gromobestia
Poprzedni poziom Nietaktoperz Sonarcha i Tajemnicza Mgła
Następny poziom Golem Skalisty i Brygada Kościulca
Miejsce akcji Przełęcz Svanki
Ścieżka dźwiękowa Motyw Bon Voyage
Angielska nazwa Thunder Lion on Svanki Pass
Zalecany poziom Poziom 9
Nagroda Żelazna skrzynia poziomu 9
Gromolew z przełęczy Svanki to poziom w Patapon 3. Znajduje sie między niepowtarzalną misją Nietaktoperz Sonacha i Złowieszcza Mgła a misją dodatkową Golem Skalisty i Brygada Kościulca.
Svanki

Tło misji

Opis Edytuj

Na dalekim wschodzie krainy

posągi tej bestii zdobią świątynie,

bowiem czczona jest jako zwiastun burz.
  — Opis w grze 
Poziom ten jest trudny we wczesnym etapie gry, lecz potem nie jest żadną trudnością. Przez całą mapę drogę torują nam skały różnej wielkości. Po drodze do Gromobestii spotykamy dwa Fenriry, które trzeba pokonać. Podczas bitwy z tytułową bestią walczymy również z Cyklopami, które co chwilę wychodzą z namiotu. Po zniszczeniu namiotu nie będą już utrudniać.
Gromobestia

Gromobestia - nasz główny przeciwnik

Taktyka Edytuj

  • Warto wziąć broń przeciwko Demonom(?) i Olbrzymom, np. Rękawica Chosana.
  • Opłaca się zabrać Uberhero atakującego daleko, aby szybko zniszczyć namiot z Cyklopami, m.in. Alosson czy Yumiyacha.
  • Wskazane jest uodpornienie się na Zachwianie, ponieważ wszystkie potwory i pioruny traktują nas tym efektem statusu.
  • Gromobestia i Cyklop

    Rycząca Gromobestia i Cyklop

Można też zabrać Uberhero lub China Destrobo, aby szybko niszczyć skały, lub Cannogabanga z armatą.

  • Wszystkich ataków Gromobestii unikaj piosenką DonDon.

Ciekawostki Edytuj

  • Na tej misji zawsze panuje burza.
  • Istnieje silniejszy osobnik Gromobestii - Justi
  • Na tej misji nie ma oddziałów Kościulców