FANDOM

Guillotine

Gilotyna

Gilotyna jest przeszkodą pojawiającą się w grze Patapon 3.

WystępowanieEdytuj

Pojawia się ona wyłącznie w Ciemnym Masywie Nieugiętości. Pierwszy raz Wszechmocny spotyka się z nią w misji Arcybies Nieugiętości. Potem spotkać można ją w następnej misji oraz w poziomie dodatkowym: (Multi) Demon Forudo.

Fruwający Akumapon

Błąd z Akumaponem na Gilotynie

Działanie PułapkiEdytuj

Gilotyna posiada dwie wariacje, zależnie od poziomu:

  • Pierwsza - gilotyna atakuje co pewien czas, odliczanie widoczne jest dla gracza na górze ekranu. Zadawane obrażenia są maksymalne, kończąc poziom wyłączamy odliczanie, tym samym gilotynę.
  • Druga - gilotyna atakuje wszystko, co znajduje się pod nią. Działa zarówno na Patapony, jak i przeciwników, takich jak Smoczatka i Kościulce. Zadawane obrażenia są maksymalne, pod gilotyną można przejść przemykając szybko po jej poprzednim ataku, wymaga to jednak precyzji i nie zawsze się udaje.

Gilotynie nie można zadać obrażeń, zaś wystrzelone w jej kierunku strzały, bełty i inne pociski znikają, przez co gilotyna może być osłoną.

Ciekawostki Edytuj

  • Czaszki na ostrzach przypominają Kościulce pierwszego poziomu.
  • Istnieje bug, który powoduje, że Patapon lub Akumapon znajdzie się w ostrzu. Patapona można ściągnąć piosenką PonPata. Można go zobaczyć w TYM filmiku. Błąd pojawia się, kiedy jednostka wskoczy na opuszczone ostrze. Jednostka jest całkowicie unieruchomiona i nie może atakować. Jeżeli jest to przeciwnik, nie będziemy mogli przejść pod nim; wystarczy jednak poczekać, aż gilotyna sieopuści, zabijając przy tym jednostki zaklinowane w niej.
  • Przy odpowiedniej ilości Punktów Życia, wsparciu sojuszników i olbrzymiej Obronie, możliwe jest przeżycie ataku Gilotyny, lecz dalej zadaje ona potężne obrażenia.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gilotyna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki