FANDOM

Góra Gonrok
Góra Gonrock.png
Typ krainy Góra
Poprzednia lokacja Kotlina Boyayan
Następna lokacja Klif Ejiji
Odpowiednik w "Patapon" Góra Bachikoi
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Mt. Gonrok
Podobne miejsca Kotlina Boyayan
Góra Gonrok to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Fauna Gonrok.png

W górze stadko Babatto, wśród nich Zubatto, a poniżej dwa górskie Kacheeki i pomiędzy nimi Poocheek

OpisEdytuj

Pogoda nad szczytem Góry Gonrok zmienia się bardzo często, więc weterani łowców trzymają się z daleka.
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji "Mist Over Rocky Mountain
Gonrok, tytułowana Skalistą Górą, zasługuje na ten przydomek. Jest miejscem dość jałowym i skalistym. Jej zbocza nie są odwiedzane, jedynie szczyt staje się miejscem pobytu Pataponów. Panuje tam zimny i często wilgotny klimat, w szczególności zwykle panuje tam mgła (zapewne na wskutek tego, że szczyt może sięgać chmur). Jest to teren naturalnie dziki, nie występują tam żadne ślady obecności starożytnych cywilizacji. Natomiast występuje tam dość liczna fauna. Mieszkają tam pospolite Babatto i Kacheeki (pospolite i górskie), rzadziej Zubatto (zwane też Pipatami) i Poocheeki. Gdy pogoda się przeczyści i nie ma mgły pojawiają się też Mochichi i bardzo rzadkie Motsitsi.
Gonrok na Mapie.png

Gonrok na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

W miejscu tym nie rośnie trawa. Na skalistym gruncie rosną kolczaste porosty, wyglądające jak patyki z rozcapierzonym listkiem na koncu. Z ziemi obok łodyg tych roślin wyrastają małe, podłużne listki, podobne do trawy. Cały teren usiany jest licznymi formacjami skalnymi, mającymi z kształtu budowę krystaliczną. Na czystym niebie widać tylko małe, podłużne strzępki chmur. Skaliste podłoże ma niebieską barwę, roślinki tam są nieco ciemniejsze.
Gonrok na Mapie 2.png

Gonrok na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Gonrok to teren w stu procentach naturalny, nie tknięty przez starożytną cywilizację zamieszkującą kontynent Karmenów. Tylko ci zamaskowani wojownicy wybudowali tam bazę wojskową.

Wong.png

Generał Gong na Gonrok

Gdy Zigotoński generał Gong został przywrócony do życia zapragnął odwetu na Pataponach. Potrzebował jednak zebrać siły swego plemienia oraz wybrać miejsce do bitwy. Zawarł pakt o nie-przeszkadzaniu sobie nawzajem z Karmenami i obwarował się na Górze Gonrok. Ułatwił też Pataponom dojście do tego miejsca. Walka Pataponów z Zigotonami toczy się w misji "Battle on Mt. Gonrok". W tą sprawę mieszają się jednak i Karmeni... Po wygraniu bitwy, porażce Zigotońskiej armii i wyrzuceniu z Gonrok Karmenów, na Skalistej Górze toczone są już tylko polowania na jej faunę.

MisjeEdytuj

Na Górze Gonrok toczą się dwie misje, jedna fabularna, a druga dodatkowa.
Stado.png

Kilka okazów fauny Gonrok; po prawej widać uciekającego Motsitsi

Battle on Mt. GonrokEdytuj

Długo wyczekiwane przez Gonga starcie Pataponów z Zigotonami. Generał starannie zaplanował ową bitwę. Zawarł między innymi pokój z Karmenami. Jak się jednak okazuje, zdradzeccy zamaskowani są wrodzy zarówno Pataponom, jak i Zigotonom... Misji tej nie można powtarzać.

Mist Over Rocky MountainEdytuj

Polowanie na bogatą faunę Skalistej Góry. Pojawia się ono zamiast poprzedniej misji. Można na niej upolować liczne zwierzęta, jakie się pojawiają (ale niektóre występują zależnie od pogody). Jeden z nich po pierwszym zabiciu wyrzuca Poplamioną Błotem Mapę (ang. Mud-Stained Map), wskazującą ukryte Ruiny Dachary, gdzie czeka starcie z bossem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki