"Hello there, Lord .... ! I'm Fah Zakpon, and I'm rarin't go! ♪"
  — Fah Zakpon 

T.jpg

Fah Zakapon

Fah Zakpon jest Pataponem specjalizującym się w rolnictwie. W Patapon odblokowujemy go zabijając gancheeka na polowaniu Creatures of the sand a w Patapon 2 po pokonaniu Century na poziomie od 2 do 9. Oferuje nam jedną z mini gier. Występuje w dwóch pierwszych częściach gry.

Wygląd Edytuj

Fah Zakpon ma kapelusz (prawdopodobnie słomkowy) i grabie. Nie odznacza się niczym innym od zwykłego Patapona.

Poop Bean posiada dużą, spłaszczoną głowę, cienką szyję wyginającą się na bok oraz "nogi" przypominające lilię wodną. Nad stosunkowo dużymi oczami widać niewielkie brwi. Szyja jest wygięta.

Przebieg minigryEdytuj

G.jpg

Fah Zakpon z Pop Bean

Patapon 1 Edytuj

W pierwszej części musimy po prostu cały czas klikać kółko według takiego samego rytmu, jaki towarzyszy nam podczas poziomów.

Patapon 2 Edytuj

Minigra polega na pielęgnowaniu rośliny Pop Bean (podlewanie, drapanie, wycieranie, grabienie itp.)  w odpowiednim rytmie. Należy naciskać kółko trochę wcześniej niż w grze shuraba yapon. Jeśli za dużo razy wyjdziemy z danego rytmu, roślina podziękuje nam, ale jeżeli zrobimy maksymalnie 3 błędy, wystrzeli kilka warzyw lub owoców. Aby złapać nagrodę, trzeba w odpowiednim momencie nacisnąć "O". Koszt gry na pierwszym poziomie to piędziesiąt ka-ching, na drugim sto, zaś na trzecim aż sto piędziesiąt Ka-ching.