Ewe and Bunnies at Bryun Snowfield
Polowanko śnieżne.png
Misja na Mapie Świata
Zwierzęta Kacheeki (zwykłe i śnieżne), Mochichi, Momoti, Rappaty, Pekkora, Pekkorako
Poprzedni poziom Two Karmens
Następny poziom Through the Wall of Ice
Ścieżka dźwiękowa Motyw Kachinkoron
Miejsce akcji Śnieżne Pole Bryun
Zastępcza nazwa Brak
Tłumaczenie nazwy Owca i Króliczki w Śnieżnym Polu Bryun
Inna nazwa Lost Sheep at Bryun Snowfield
"Ewe and Bunnies at Bryun Snowfield" to misja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Pole Bryun.png

Tło misji

OpisEdytuj

They say that if you hunt a lot of creatures in the snowfield, the King of The Bryun Snowfields will appear. Who knows if it is true? In any case, the King appear to be awfully cute...
  — Opis misji 

 Tłumaczenie: "Mówi się, że jeśli upolujesz wiele stworzeń na śnieżnych polach, przybędzie Król Śnieżnych Pól Bryun. Kto wie, czy to prawda? W każdym razie, Król będzie wyglądał bardzo uroczo..."

Dwa Kacheeki i Momochi.png

Dwa Kacheeki (po prawej zwykły, po lewej śnieżny). Z tyłu widać też Momoti

Jest to polowanie, pojawiające się zamiast misji "Two Karmens" (po jej przejściu) na Śnieżnym Polu Bryun. Jest opłacalne, gdy chcemy zdobyć cenne skóry. Na polowaniu możemy zdobyć liczne materiały średniej i niskiej jakości (mięso, skóry, warzywa, kości, minerały ze spalonej trawy), ale też Nieotwieralną Skrzynię (ang. Unopenable Box), przedmiot ukazujący Pataponom Ruiny Neogaeen, gdzie czeka starcie z bossem. Spośród fauny spotykamy wszędobylskie Kacheeki i Mochichi (tylko, gdy nie pada śnieg), ale także widywane tylko tam Pekkorę i Pekkorako. Gdy nie pada śnieg, widzimy tam też Rappaty i Momoti. Jedno z tych stworzeń stanowi znaczące zagrożenie...
Kacheek i Rappaty.png

Śnieżny Kacheek obok grupki Rappat

Misja ta nie ma żadnego znaczenia fabularnego. Po przejęciu Zigotońskiej katapulty zamiast niej pojawia się misja "Nomen the Shieldbrearer", po pokonaniu Karmeńskiego generała znów pojawia się polowanie.
Fauna Bryun.png

Pekkora, Rappaty i Momoti

TaktykaEdytuj

  • Podczas całej misji może padać śnieg, który co jakiś czas Zamraża nasze jednostki; warto wówczas uodpornić się na Zamrożenie. Można również wybierać się na misję tylko wtedy, gdy nie pada.
  • Na tą misję można spokojnie nastawić się ofensywnie.
  • Przeczytaj artykuły o zwierzątach z tego polowania, aby poznać metody łowienia ich.
  • Gdy uderzymy atakami Pekkorę, z jej futra wypadnie Pekkorako. Gdy dziecko zginie, matka zmieni się w potwora i zacznie atakować oraz zabijać naszych żołnierzy.
    Pekkoraki.png

    Trzy Pekkorako obok matki i Rappat

    • Aby tego uniknąć, należy najpierw zabić matkę (zasłania ona małego, ułatwiając nam zabijanie ich w dobrej kolejności).
  • Przechodząc tą misję po raz pierwszy (by uzyskać mapę do ruin) warto zabrać jednostki do walki wręcz. Znacznie ułatwi kluczowe zabicie Pekkory.
    • Utrudni to jednak zabijanie innych zwierząt.
  • Aby nie zabić najpierw Pekkorako, można zabrać jednostki do walki wręcz, zwłaszcza Kibapony.
    • Utrudni to jednak zabijanie Mochichi i Rappat.
  • Śnieżne Kacheeki otrzymują mniej obrażeń od Lodu. Broń Lodowa jest zatem niopłacalna.
  • Otrzymują jednak zwiększone obrażenia od Podpalenia.
  • Jedynym Efektem Statusu, jaki działa na zwierzęta jest Zachwianie.
  • Gdy wściekła Pekkora zbliży się do Pataponów, należy zacząć grać ChakaChaka.
    • Należy jak najszybciej zabić tego stwora.
  • Po śmierci matki Pekkory małych Pekkorak nie da się zabić.