FANDOM

Elitarny Gargulec
Elitarny Gargulec
Elitarny Gargulec spotykany na Sawannie Zazdrosnych Oczu.
Typ przeciwnika Golem
Zdrowie Średnie
Obrona Średnia
Siła ataku Średnia
Efekty Statusu Zamrożenie, Podpalenie, Zachwianie, Odrzucenie, Uśpienie, Zatrucie
Pokrewni Gargulec
  Elitarny Gargulec (ang. Elite Gargoyle) jest minibossem pojawiającym się w grze Patapon 3.
Elite Gargoyle

Elitarny gargulec zaglądający do skrzyni; po prawej w trakcie lotu bez skarbu

OpisEdytuj

Elitarne Gargulce są potężniejsza formą Gargulców; spotykamy je w tych samych miejscach, lecz dużo rzadziej. Znacznie odróżniają się barwami oraz wyglądem, ale różnica w ich sile i wytrzymałości jest niewielka. Stoją one na straży skarbów cenniejszych niż te, których pilnują zwyczajne Gargulce.
Lot elitarnego

Elitarny Gargulec w trakcie lotu

WyglądEdytuj

Elitarne Gargulce posiadają umaszczenie zgoła odmienne od swych słabszych pobratymców; Elitarne są złociste, mają też pomarańczowe wzory, a ich kolce są bardziej pozaginane, rogi przypominają bycze. Wcale nie wyglądają na mroczne monstra, jakimi są. Z ich głów sterczą dwa powyginane rogi, z czego jeden wyrasta im z potylicy, a drugi z czoła. Ich oczy mają niebiesko-zieloną barwę. Ponadto ich zęby są dużo mniejsze od zębów Gargulców. Ich duch Klątwy ma żółte barwy.

Klątwa elity

Elitarny Gargulec rzucający Klątwę

WystępowanieEdytuj

Elitarne Gargulce są prawie najrzadszymi widywanymi minibossami. Pojawiają się wyłącznie w dwóch misjach, na określonych terenach:

Sawanna Zazdrosnych OczuEdytuj

Głębie ZazdrościEdytuj

TaktykaEdytuj

  • Z Elitarnymi Gargulcami walczy się tak samo, jak ze zwykłymi. Zachowują się także tak samo.
  • Ich klątwy są niewiele mocniejsze.
  • Zwykle posiadają skrzynie wyższej jakości i poziomu.

AtakiEdytuj

Tak samo jak zwykły, Elitarny Gargulec dysponuje tylko atakiem Klątwy, jednak działa ona znacznie silniej.

Postęp klątwy 1

Guardira z duchem Klątwy (poziomu pierwszego) na głowie

KlątwaEdytuj

Potwór wytknie nas palcem, a wokół jego dłoni pojawi się chwilowo fioletowy, wirujący dym. Wówczas nad jednym z naszych Pataponów pojawi się dziwaczny, podobny do Elitarnego gargulca duszek. Co dwie rundy zadaje nam bardzo potężne Efekty Statusu, czasem też niskie obrażenia od nich. Przez jakiś czas duszek rośnie, zwiększając siłę i mnogość Efektów Statusu. Na pierwszym poziomie Efektami są: Zatrucie,Zamrożenie i Uśpienie, na drugim dojdzie do tego Podpalenie, a na trzecim Zachwianie. Ataku tego nie da się uniknąć, można co najwyżej oczyszczać się piosenką DonChaka. Dopiero, gdy monstrum zginie, Klątwa przestanie działać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki