FANDOM

Eliksiry (ang. Potions) to leczące mikstury znane z każdej części trylogii. Przedstawia je przezroczysta butelka napełniona zielonym bądź fioletowym płynem - aczkolwiek, ta druga pojawia się wyłącznie w grze Patapon 3.

Wystarczy, że dowolny żołnierz będzie miał kontakt z leżącym na ziemi pojemnikiem z miksturą, cała armia odczuje efekty; Patapon może nawet ją zdobyć, biegając panicznie gdy jest podpalony.

Rodzaje mikstur Edytuj

Zielona Mikstura Edytuj

20
Jest to zwykła szklana butelka napełniona zielonkawym płynem. Przypomina fiolkę, znacząco zwęża się u góry. W pierwszych dwóch częściach gry zwykle wypada podczas określonej sytuacji w misji fabularnej, lecz istnieje też niewielka szansa, że otrzymamy ją drogą przypadku. W części trzeciej da się ją zdobyć tylko od wrogiej piechoty, lecz wypada częściej - jest to spowodowane tym, że ma słabsze działanie.

W Pierwszej oraz drugiej części gry przywraca całkowitą wytrzymałość wszystkim żywym żołnierzom. Podobnie do Ka-ching i leżących na ziemi przedmiotów po pewnym czasie staje się coraz bardziej przezroczysta, aż w końcu znika. W Patapon 3 Zielona Butla przywraca jedynie dziesiątą część Punktów Życia.

Fioletowa Mikstura Edytuj

33
Jest to silniejsza wersja Zielonej Butli. Jedynym sposobem na jej zdobycie jest natychmiastowe zabicie Kościulca lub zniszczenie Fortu. Eliksir dostępny jedynie w Patapon 3, gdyż tylko w tej części gry pojawia się rasa, dzięki której możemy zdobyć ten cenny przedmiot.

Jest to długa szklana butelka, na dole wypełniona niebieskim płynem, stopniowo ku górze zmieniającym się w ciemniejsze odcienie fioletu.

Dodaje połowę życia, przywraca poległych (posiadają oni wówczas również połowę życia) oraz usuwa wszelakie Efekty Statusu. Mikstura ta jest znacznie rzadsza i cenniejsza od Zielonej Butli.

W Patapon 3 razem z Djinnami zastępują drzewo Mater w kwestii uleczania poległych, lecz w przeciwieństwie do magicznego drzewa, nie pełni żadnej roli fabularnej. Jest tylko przedmiotem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki