FANDOM

Dzikie Ziemie Doyon
Dorzecze Boyayan
Typ krainy Pustkowie
Poprzednia lokacja Ruiny Guchoppy
Następna lokacja Wulkan Bovo
Odpowiednik w Patapon 2 Kotlina Boyayan
Odpowiednik w Patapon 3 Płaskowyż Ulotnej Pychy
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Doyon Widlands/ Doyon Fields
Podobne miejsca Góra Bachikoi
Dzikie Ziemie Doyon (w Patapon 2 wspominane jako Pola Doyon) to lokacja w grze Patapon.
Doyon na mapie

Doyon na Mapie Świata przed odkryciem

OpisEdytuj

Owe pustkowie to ponura kraina, która nie przedstawia żadnych wartości gospodarczych ani pod względem fauny i flory. Jest to pokryte mgłą, jałowe, skaliste miejsce. Położone ono jest na terenie państwa Zigotonów, ale nie jest odwiedzane (bo po co). Możliwe, że krainę tą uformował wyziewy i lawa pochodzące z pobliskiego Wulkanu Bovo. W swojej historii jedynym (znanym) aspektem, jaki się na niej wydarza, jest ostatnia bitwa generała Gonga.

WyglądEdytuj

Doyon to miejsce prawie pozbawione życia. Wszędzie stoją formacje skalne, wyglądające jak okrągłe kamienie ustawione jeden na drugim. Możliwe, że utworzone zostały przez silny wiatr (niosący pył) bądź przepływającą wodę. Wśród nich rosną marnie wyglądające krzewy, przypominające łodygi z rzędami listków (w tym jednym na czubku). Wszystko ma szarą barwę kamienia, obiekty w oddali przysłania biała mgła.
Doyon na mapie 2

Doyon na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Doyon sprawia wrażenie krainy, która nigdy nie była zamieszkana ani odwiedzana przez kogokolwiek. Możliwe, że powstała na wskutek aktywności wulkanicznej, zaś formacje skalne powstały z lawy. Potwierdzał by to fakt, że w pobliżu znajduje się wulkan

Gdy Zigotońska królowa, Kharma, zaczęła rozważać oddanie swej duszy diabłu (w zamian za wielką siłę), generał Gong przyśpieszył w wysiłkach, aby powstrzymać Pataponów, dzięki czemu królowa nie musiała by sprzedawać się złu... Stawiwszy najeźdźcom wyzwanie zgromadził na terenie Dzikich Ziem Doyon wielką armię. Tam w misji Gong Vows to Fight dochodzi do wielkiego starcia między Pataponami a Zigotonami. Gong powierzył jednak część swych sił oficerowi Makotonowi, który zdradził go z powodu własnych ambicji... Wielki wojownik ginie na opisywanym terenie. Możliwe, że ze względu na jego pamięć Pataponi więcej nie odwiedzają Doyon. (Lub po prostu nie mają tam czego szukać.) W Patapon 2 kraina ta jest wspominana we wskazówkach jako miejsce zdrady Makotona i śmierci Zigotońskiego generała.
Gong i Makoton

Generał Gong a za nim oficer Makoton na Doyon

MisjeEdytuj

Na terenie Dzikich Ziem Doyon toczy się akcja tylko jednej misji, fabularnej.

Gong Vows to FightEdytuj

Dość ważna dla fabuły bitwa między Pataponami a Zigotonami. Jest to ostatnie starcie głównego wroga w grze, Gonga. Podczas walki spotyka się też Makotona, który po długim zniknięciu ujawił się, wypełniony pragnieniem zemsty... Aby pomścić ukochaną jest gotów nawet zostawić Gonga na śmierć i zaprzedać własne plemię... Misja ta ma głównie znaczenie fabularne (obserwuje się na niej rozmowę między dwojgiem oficerów). Nie można jej powtarzać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki