FANDOM

Drzewo Mater jest magiczną rośliną, która wskrzesza Patapony poprzez ich czapki, lub poprzez stworzenie nowego za pomocą odpowiednich materiałów lub ka-ching.

Patapon Edytuj

W pierwszej części gry Patapony tworzymy za pomocą skrzyżowania dwóch materiałów ze sobą. Im lepszy poziom materiału, tym lepszy wyjdzie nam Rarepon. liczy się suma wartości materiałów, czyli jeśli stworzymy patapona z materiału poziomu 4 i 1, otrzymamy takiego samego Rarepona jak przy skrzyżowaniu materiałów poziomu 3 i 2.

Przypomina trochę serce, jest koloru granatowego. w dolnej lewej części widać dużą ilość odstających gałązek. jest lekko pochylone na lewo.

Mater 1.jpg

Mater w Patapon 1

Patapon 2 Edytuj

Drzewo Mater w Patapon 2 posiada całkowicie odmieniony wygląd. Metoda ewolucji także jest inna, jest to drzewko w którym kolejno odblokowujemy poszczególne Rarepony poprzez zdobycie wystarczającej ilości odpowiednich Materiałów lub Ka-ching. Zmieniają one wygląd na poziomach 5 oraz 10. Każdy z nich ma inne statystyki oraz recepturę.

Drzewo nie jest dostępne od samego początku gry, musimy je odebrać od Dodongi. Mamy wtedy w posiadaniu jedynie trzech Yariponów i wbrew pozorom, gdy oni zginą, odrodzą się.

Mater w tej części jest bardziej rozwinięte i ma bardziej fantazyjne barwy. na dole widać kształt przypominający Patapona.

W Patapon 2 dostępne jest Nasiono Mater (Mater Seed/Sprout), które wypada z Shookle/Shooshookle w Paraget.

Latest.png

Nasiono Mater jako materiał w Patapon 2

Mater 2.jpg

Mater w drugiej części

Mater drzewko.jpg

Drzewko rozwoju mater dla yaripona z rareponami lv 10

CiekawostkiEdytuj

  • Mater oznacza Matkę, dlatego "rodzi" patapony.
  • W Koszarach w Patapon 3 można zobaczyć malutką doniczkową roślinkę podobną do Mater. Prawdopodobnie dlatego poległe patapony wracają do życia.
  • Po skończonej misji w Patapon 3 w tle widać coś przypominającego Mater.
  • W Patapon 1/2 jest jedynym sposobem ożywienia pataponów. W trójce jej zastępnikiem jest Eliksir Życia lub Sutry.
  • Patapony rodzą się z czapek/hełmów, które zakopują grabarze. Może to oznaczać, że Mater "wysysa" energię z czapek, po czym sprawia, że patapony "zmartwychwstają"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki