FANDOM

Dobatto jest zwierzęciem łownym z gry "Patapon 2: DonChaka".

OpisEdytuj

NaturaEdytuj

Dobatto.png

Dobatto w grze

Dobatto jest bliskim krewniakiem Babatto; występuje jednak dużo rzadziej i wyłącznie na terenach pustynnych. Ma też czerwoną tęczówkę oczka, czerwone końcówki uszek i środkowe palce w skrzydełkach także czerwonego koloru. Ponadto jest bardziej płochliwy, zaś kiedy już się spłoszy - ucieka dalej niż jego krewniak.

WystępowanieEdytuj

Dobatto jest jednym z najrzadszych widywanych w grze zwierząt - spotykamy go tylko na jednym polowaniu, w dodatku wyłącznie w określoną, czystą pogodę.

PolowanieEdytuj

Dobatto wyczuwa nas z największej odległości spośród swojej rodziny; wystarczy atak Yaripona, bądź Megapona, by go spłoszyć. W związku z tym musimy mieć silny oddział Yumiponów i Mahoponów. Z tymi żołnierzami należy zasypać Dobatto gradem pocisków. (Ponieważ polowanie toczy się na pustyni, nie możemy zabrać Cudu Wiatru, który znacznie by nam ułatwił łowy.) Ma on jednak bardzo mało HP, więc wystarczy parę strzałów Yumiponów aby pokonać nietoperza.

ŁupyEdytuj

Dobatto daje nam zwykle materiały (ciecze), średnio-dobrej jakości. Czasem też zyskujemy Ka-ching.

  • Ka-Ching
  • Sok Rodziny (ang. Family Juice, ciecz poziomu pierwszego)
  • Ciepły Sok (ang. Hot Juice, ciecz poziomu drugiego)
  • Zimny Sok (ang. Cold Juice, ciecz poziomu trzeciego)
  • (Rzadko) Tęczowy Sok (ang. Rainbow Juice, ciecz poziomu czwartego)
Zwierzęta w grach Patapon
Rodzina Mochichi MochichiMotchichiMotsitsiMomoti
Rodzina Babatto BabattoZubattoDobatto
Używające kamuflażu Kacheek ParcheekPoocheekGancheekPicheek
Pozostałe KacheekUji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki