Desert Paradise
Pustynny Raj.png
Misja na Mapie Świata
Zwierzęta Kacheeki (pustynne), Mochichi, Momoti, Poocheek
Poprzednia misja Gong Returns
Następna misja Guardian of Knell
Ścieżka dźwiękowa Motyw Oreoreore
Miejsce akcji Oaza Heave Ho
Zastępcza nazwa (Brak)
Tłumaczenie nazwy Pustynny Raj
Inna nazwa Sandy Paradise
Desert Paradise” to misja w grze "Patapon".
Oaza Ekkora.png

Tło misji

OpisEdytuj

Herds of Motiti are common sights at the Oasis, but there are also occasional reports of swarms of sand Kacheeks, and even pink Motitis called Momotis.
  — Opis misji 
Tłumaczenie: "Stadka Motiti są pospolicie widywane w Oazie, ale zdarzają się przypadkowe doniesienia o stadach piaszczystych Kacheeków, a nawet o różowych Motiti zwanych Momoti."
Mochichi i Momoti.png

Grupka Mochichi, po prawej śpiący Momoti

Jest to dość spokojne polowanie, które odróżnia się od innych nader niezwykłymi łupami. Ponadto jest to pierwsze, na którym pojawia się zwierzę agresywne, mogące stanowić zagrożenie dla łowców. Poluje się tam na Kacheeki (odmiany pustynnej), pospolite Mochichi (najczęściej widywane zwierzęta w misji), ale też można złowić Momoti oraz Poocheeka (jest to jedyna misja w grze, na której pojawia się ów stwór). Zdobyć na tej misji można przede wszystkim sporo Ka-Ching. Najważniejszymi łupami są jednak dwa skarby: Zakurzony Kryształ (ang Dusty Crystal), ujawniający ukryte ruiny (a w nich walkę z bossem), oraz Czapkę Kimpona (ang. Kimpon Cap), przedmiot odblokowujący nową minigrę.

Misja ta zastępuje misję "Gong Returns" po jej przejściu i nie ma żadnego znaczenia fabularnego.
Poocheek i Kacheeki.png

Poocheek obok dwóch piaszczystych Kacheeków

TaktykaEdytuj

  • Na misji tej widujemy głównie Mochichi.
    • Piaszczyste Kacheeki są dość rzadkie (czasem nawet w ogóle się nie pojawiają), ale może też pojawić się ich pokaźna liczba.
    • Momochi pojawia się tylko jeden i tylko, gdy pada deszcz.
    • Poocheek pojawia się zawsze, ale jest tylko jeden.
  • Oba najważniejsze skarby wypadają z określonych stworzeń:
    • Z Momoti wypadnie Zakurzony Kryształ. Ptak jest jednak dość płochliwy, zatem należy zaatakować go z większej odległości niż Mochichi.
      • Pojawia się również tylko, gdy pada deszcz (zatem warto wywołać go "sztucznie" za pomocą Cudu Deszczu lub Burzy). Po zdobyciu Kryształu ptaszek jest już mniej ważny.
    • Za zabitego Poocheeka otrzymamy Czapkę Kimpona. Ponieważ jest agresywny, nie ucieknie, a pojawia się zawsze. Wystarczy po prostu raz go pokonać.
  • Do misji tej najbardziej przydadzą się jednostki dystansowe.
    • Yumiponi są najlepszymi łowcami, ale Yariponi także się przydają (także do obrony przed żukiem).
  • Jednostki do walki wręcz są praktycznie bezużyteczne.
  • Gdy zacznie się zwada z Poocheekiem należy zacząć grać piosenkę obrony ChakaChaka, ponieważ może on zrobić krzywdę Hataponowi.
    • Ponadto atakuje wręcz, zatem gdy się zbliży broniący się Yariponi będą rzucali włóczniami wprost w niego.
  • Warto używać do tej misji Cudu Wiatru, ale deszcz jest niezbędny, by zwabić Momochi.
    • Najbardziej przydatny jest Cud Burzy, bo zapewnia jedno i drugie.