FANDOM

Dekapon
Dekapon
Obrazek przedstawiający Dekapona z części pierwszej
Typ klasy Tatepon
Klasy zbliżone Robopon, Myamsar, Tondenga, Wściekłowilk
Ekwipunek Maczugi/Młoty, Naramienniki (Hełmy i Tarcze w Patapon 3)

Tytuł4 = Obrona Zawartość4 = Niska/Brak

Wytrzymałość Wysoka
Siła ataku Wysoka
Prędkość Ruchu Niska
Występowanie Patapon, Patapon 2, wzór dla klasy w Patapon 3
Yakumopon1

Tondenga

Dekapon to jednostka z gry Patapon i Patapon 2 pochodząca od Tatepona.

Opis Edytuj

Dekapon jest potężną i niezwykle groźną jednostką. Ma słabszą obronę od Tateponów, ale ma bardzo dużo punktów życia i siły. Tak naprawdę jego jedynym mankamentem jest bycie powolnym oraz duży rozmiar (łatwo go trafić). Jego bronią jest maczuga. Od drugiej części gry posiada naramienniki, zaś od części trzeciej - tarcze i hełmy. Znamienne, że w pierwszej części gry posiada "rogi" przypominające rogi z hełmów wikingów. W grze Patapon 3 Dekapony nie występują, lecz pojawia się Tondenga - klasa na nich wzorowana.

WyglądEdytuj

Dekapon przypomina wielkiego patapona, który zamiast ust ma szpary (co jest bezsensowne, ponieważ patapony nie mają ust). Dekapon z pierwszej części gry ma hełm z trzema wielkimi kolcami, z czego środkowy jest najwyższy. W części drugiej ma hełm z dwoma zagiętymi kolcami po bokach. Przypomina nieco patapońskiego kolosa.

Tryb bohateraEdytuj

Image 1192

Myamsar

W trybie bohatera Dekapon kręci swoim młotem dokoła siebie i naciera na wrogą armię, powodując duże odrzucenie oraz zachwianie. Jest to jedna z najbardziej destrukcyjnych mocy w trybie bohatera. W Patapon 3 Tondenga (odpowiednik Dekapona) jest jednym z najbardziej niebezpiecznych klas Uberherosów.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest geniusz patapon klasy Dekapon, a mianowicie Ton Kampon. Ma on chustę na głowie oraz długi młot.
  • Dekapon z pierwszej części gry jest wzorowany na wikingu.
  • Tontenga i Heros Dekapon są najłatwiejszymi do opanowania Herosami w całej serii gier.
Jednostki Pataponów
Powiązane z Tateponem TateponDekaponRobopon
Powiązane z Yariponem YariponKibaponToripon
Powiązane z Yumiponem YumiponMegaponMahopon
Pozostałe HerosUberheros

Więcej z Fandomu

Losowa wiki