Defeat Frozen Ancient Life Form Manboth
Manbocio.png
Misja na Mapie Świata
Wielki Manbo w Jeziorze Kochikachi.png
Misja na poziomie drugim lub wyższym
Przeciwnicy Manboth
Poprzedni poziom Through the Wall of Ice
Następny poziom Shining Star and Black Star
Ścieżka dźwiękowa Motyw Kachinkoron
Miejsce akcji Jezioro Kochikachi
Zastępcza nazwa Huge Manboth in Kochikachi Lake
Tłumaczenie nazwy Pokonując Zamrożoną Starożytną Formę Życia Manboth/ Potężny Manboth w Jeziorze Kochikachi
Inna nazwa Defeat Frozen Life Form Manboth
"Defeat Frozen Ancient Life Form Manboth" (z czasem zmienia nazwę na "Huge Manboth in Kochikachi Lake") to misja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Jezioro Kochikachi nieprzyciemnione.png

Tło misji

OpisEdytuj

An ancient frozen creature has appeared from Kochikachi Lake! The Patapons once hunted this creature for food. It's hearty meat helped them survived through many winters.
  — Opis misji 
Amatorskie tłumaczenie: "Pewna starożytna, zamrożona kreatura przybyła z Jeziora Kochikachi! Patapony niegdyś polowały na to stworzenie dla jedzenia. Owe obfite mięso pomagało im przetrwać wieloletnie zimy."
Zmrożony Manbo.png

Zamrożony Manboth

Mamuci słoń został odkryty ze starożytnych czasów, zamrożony w jeziorze lodu. Ale wciąż możesz to upolować! Pokonaj Manbotha aby otrzymać najwyższej jakości mięso!
  — Tłumaczenie opisu misji z poziomu drugiego lub wyższego 
Ta fabularna misja to walka z bossem, jakim jest Manboth, odpowiednik mamuta ze świata Pataponów. Misja praktycznie nie ma znaczenia fabularnego: to typowe starcie z bossem. Pokonany na wysokim poziomie Manboth wyrzuca specjalny łup: czapkę Tsukupona, przedmiot odblokowujący nową minigrę. Poza tym wyrzuca materiały: mięso.
Manbo 2.png

Manboth w walce

FabułaEdytuj

Po wygraniu bitwy przeciw Akumaponom w Lodowym Lesie Shalala demony zostały wygnane z lodowych terenów. Ale Pataponom zaczęły kończyć się zapasy jedzenia. Trzeba upolować coś naprawdę dużego. Tajemnicza "lodowa statua", znaleziona na zamrożonym Jeziorze Kochikachi kryje znakomity łup.

TaktykaEdytuj

  • Obejrzyj artykuł o Manbocie, aby lepiej zapoznać się z tym bossem.
  • Na tej misji często pada Zamrażający jednostki śnieg, a Manboth większością swych ataków Zamraża, zatem należy uodpornić się na Lód i Zamrożenie.
    • Manbotha da się zamrozić, ale otrzymuje zaniżone obrażenia od Lodu, zatem zabieranie takiej broni nie jest zbyt opłacalne.
  • Manboth otrzymuje zwiększone obrażenia od Ognia, zatem broń tego typu jest opłacalna. Trudno go jednak Podpalić.
  • Zionięcie śniegiem i Wielkie Zmrożenie nie zadają dużych obrażeń, głównie Zamrażają. Szarża i Stąpnięcie są groźne i lepiej ich unikać.
  • Gdy Manboth szykuje Wielkie Zmrożenie można go zaatakować: ten atak nie robi zbyt dużej krzywdy, a nie da się go uniknąć.
    • Po rozmrożeniu, zanim go uwolnimy możemy zebrać siły.
  • Do walki z nim bardzo ważna jest piosenka ucieczki PonPata.

RozmowaEdytuj

Po tej misji czeka nas mała rozmówka z Meden...

Meden: Wielki (imię gracza)... Meden ma do zaoferowania mięso dla ciebie! Jesteśmy zadowoleni z ciosa Manbotha! Proszę, zjedz tyle, ile zechcesz.

Potem, gdy nasuniemy nań kamerkę...

Meden: Wielki (imię gracza)... Proszę, skieruj nas do Krańca Świata

Gwiazdy w Parowie Tink są dziś naprawdę piękne... Iskrzą się niczym oczka niemowląt.