FANDOM

Dżungla Menkame
Dżungla Menkame.png
Typ krainy Dżungla
Poprzednia lokacja Ruiny Kunekunel
Następna lokacja Ruiny Guguchoppy
Odpowiednik w "Patapon" (Brak)
Odpowiednik w "Patapon 3" Dżungla Chciwej Maski (Las Tahi-Tahi)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Menkame Jungle
Podobne krainy Dżungla Juju, Dżungla Mecchaku
Dżungla Menkame to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Kameleon.png

Kameleon siedzący na lianie, świadectwo bujnej fauny i flory dżungli

OpisEdytuj

Ostatecznie przybyliśmy do Karmeńskiej krainy!
 Meden, po wkroczeniu do Dżungli Menkame 
Menkame to dżungla rosnąca w głębi Karmeńskiego kontynentu. Wyznacza również granicę centralnego państwa owych zamaskowanych wojowników. Położona jest w tym samym, ciepłym klimacie co znajdująca się niedaleko pustynia. Rośnie ona też na terenach wulkanicznych. Prawdopodobnie żyje w niej bogata fauna i flora. Jej drugą część stanowi Dżungla Mecchaku. Pomiędzy tymi dwoma lasami deszczowymi, w sercu dżungli położone są ruiny starożytnego miasta Guguchoppy. Sama dżungla jest jednak terenem naturalnym, starożytni raczej się nią nie interesowali. Karmeni zaś urządzili sobie w niej tajną bazę wojskową.
Menkame na Mapie.png

Menkame na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Całą powierzchnię dżungli pokrywają zielone rośliny. Niebo zakrywają natomiast korony drzew, których wielkie pnie wyglądają jak kolumny. Zwisają z nich (zarówno z pni jak i koron liany, zaś ze spodu pieńków wyrastają wielkie krzewy. Pomiędzy owymi zaroślami rosną też mniejsze krzaczki oraz rośliny podobne do wielkich, pojedynczych źdźbeł trawy.
Menkame na Mapie 2.png

Menkame na Mapie Świata po odkryciu

HistoriaEdytuj

Dżungla ta nie sprawia wrażenia terenu zamieszkanego. Niegdyś przynajmniej jej część była zagospodarowana, przez mieszkańców położonego w niej miasta Guguchoppa. Jednak po wygnaniu starożytnych Pataponów miasto i dżungla opustoszały. Niebawem Karmeni wybudowali tam tajną bazę wojskową, doskonale chronioną i ukrytą, w której spotykać się mieli najwyżsi generałowie. Miała też wyznaczać granicę ich centralnych terenów.

Gdy plemię Pataponów przebyło wielka pustynię dotarło do granic Karmeńskiego kraju. Wykryli również sekretną bazę wojskową. W misji "Masked Country and Three Generals" Patapońska armia podsłuchuje narady między Karmeńskimi generałami: Nomenem, Kimenem i Hukmenem. Gdy generałowie opuścili bazę i zabrali ze sobą swoje potężne wojsko, Pataponi ujawniają się i fort zostaje rozwalony, pomimo wzbudzenia gniewu potężnego, Karmeńskiego czarnoksiężnika... Jednak szczwany generał Hukmen go odbudowuje i tam zasadza się na Pataponów transportujących Zigotońską katapultę, w celu zniszczenia jej. Ponowna bitwa w Menkame toczy się w misji "Hukmen the Staffbearer". Po tych starciach las ten zostaje na stałe opuszczony.
Generałowie na naradzie.png

Karmeńska baza, a w niej naradzający się generałowie

MisjeEdytuj

W Dżungli Menkame toczą się akcje dwóch misji, obu fabularnych.

Masked Country and Three GeneralsEdytuj

Podsłuchanie narady między najwyższymi Karmeńskimi generałami. Aby nie zaalarmować Karmenów Patapońska armia musi cichcem podejść do bazy i zaczekać w trawie. Jeśli wpadną w Szał, cała Karmeńska armia zaatakuje i zacznie się prawdziwa rzeźnia. Gdy owa potęga odchodzi, baza pozostaje prawie pusta, choć jeden z Karmenów jest nader potężny...

Hukmen the StaffbearerEdytuj

Starcie z jednym z trzech podsłuchanych generałów, Hukmenem. Odbudował fort aby zagrodzić Pataponom drogę i pragnie zniszczyć Zigotońską katapultę. Podczas walki Patapońska armia musi nie tylko chronić siebie, ale i powóz, na którym jadą i katapulta i lady Meden pilnująca niezbędnego sprzętu. Po pokonaniu Hukmena otrzymywany jest przedmiot odblokowujący zapomniane Ruiny Kunekunel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki