FANDOM

Dżungla Juju
Dżungla Juju
Dżungla Juju na wybrzeżu
Dżungla Menkame
Głębia Dżungli Juju
Typ krainy Dżungla
Poprzednia lokacja Plaża Tochira
Następna lokacja Wzgórze Nanjaro
Odpowiednik w Patapon (Brak)
Odpowiednik w Patapon 3 Dżungla Chciwej Maski (Las Tahi-Tahi)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Juju Jungle
Podobne krainy Dżungla Menkame, Dżungla Mecchaku
Dżungla Juju to lokacja w grze Patapon 2: DonChaka.
Kameleon

Jeden z mieszkańców dżungli; Kameleon, widoczny na lianie

OpisEdytuj

Oto święta kraina Wielkiego Patapona...
  — Słowa z początku misji Training: Juju Jungle Course 
Jest to dżungla rosnąca tuż na wybrzeżu Karmeńskiego kontynentu, łącząca się z plażą. Tuż przed granicą wody las rzednie. Dżunglę prawdopodobnie zamieszkuje bogata fauna, choć nie jest ona widywana. Czasem tylko można wypatrzeć małego kameleona siedzącego na lianie. Jak to w dżungli, panuje tam gąszcz roślin.
Dżungla Juju przed odkryciem

Dżungla Juju na Mapie Świata przed odkryciem

Choć nie ma tam żadnych ruin, kraina ta nosi świadectwa obecności starożytnej cywilizacji. Istnieje na niej usiany skarbami tor, będący polem treningowym dla Pataponów. Starożytne skarby na nim są nagrodą dla tych, którzy go przebędą. Nazwa tego lasu pochodzi prawdopodobnie od Cudów Juju.
Juju po odkryciu

Juju na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

Dżungla ta jest cała porośnięta florą. Rosną w niej olbrzymie drzewa, których korony zakrywają niebo. Z drzew zwisają długie liany, na których czasem można zobaczyć małego kameleona. Pod szerokimi na końcu pniami drzew rosną liczne i wielkie krzewy. W miejscach, gdzie gąszcz jest rzadszy, rosną małe krzewy oraz pojedyncze, podobne do wielkich źdźbeł trawy rośliny.

Tuż na oceanem, gdzie zaczyna się Plaża Tochira, krzewy już nie rosną i spomiędzy wielkich drzew widać ocean.

HistoriaEdytuj

Tak samo jak Tochira, Juju wyraźnie była dawno temu odwiedzana przez starożytnych. Wykonali oni w niej tor treningowy dla armii i poświęcili ją Wielkiemu Pataponowi. Po zniknięciu Pataponów z kontynentu Karmeni wznieśli w dżungli rzadkie, choć miejscami silne fortyfikacje. Nie odkryli jednak toru.

Jest to pierwsza kraina, zwiedzana przez Pataponów, a także pierwsze miejsce otwartej walki z Karmenami. Pataponów wspiera wówczas duch potężnego wojownika, Pana Tatepona. Niszcząc najpotężniejsze Karmeńskie umocnienia tam przypomina swemu plemieniu moce tarczowników. Po pokonaniu nielicznych Karmeńskich posterunkowych odkryty zostaje tor treningowy. Od tej pory można próbować przejść tor, by sprawdzić siłę armii i uzyskać trochę nagród.

MisjeEdytuj

W Dżungli Juju toczy się tylko jedna misja fabularna, potem zastępuje ją misja treningowa.

Exploring the Juju JungleEdytuj

Druga misja fabularna w grze. Pierwsza, na której toczy się prawdziwa walka. Słabą jak na razie Patapońską grupę wspiera w walce z Karmeńskimi wartownikami potężny Pan Tatepon i oddaje im swą pamięć. Po tej misji można zacząć tworzyć jednostki klas typu tarczownika.

Training: Juju Jungle CourseEdytuj

Misja zastępująca poprzednią po przejściu. Można powtarzać ją w nieskończoność, zaś przegrana jest prawie niemożliwa. Na starożytnym torze sprawdzamy siłę Patapońskiej armii oraz zdobywamy starożytne skarby jako nagrody za znaczące osiągnięcia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki