FANDOM

Imagedtyavus.jpg Uwaga: Jeżeli nie przeszedłeś gry nie powinieneś czytać tego artykułu! Zawiera on fragmenty z fabuły lub końcówkę gier!

Czterej Boharetowie Pataponów są czterema wszechpotężnymi pataponami, które uwięziły Arcybiesy. Wszyscy według legend byli wielkimi wojownikami.

Lista legendarnych bohaterówEdytuj

Ban TateponEdytuj

Jest to wszechpotężny Tatepon. Na mocy jego ducha został ożywiony Chin. Od niego w Patapon i Patapon 2 zdobywamy
Ban Tatepon.png

Ban Tatepon

pamięć Tatepona. Nosi w dwóch pierwszych grach "Sword of the late Tatepon", "Ancient Helmet" i tarczę ze stali. W Patapon 3 nie występuje. Można jedynie zdobyć jego miecz.

Gan YariponEdytuj

Jest on wielkim Yariponem. Dzięki jego mhttp://pl.patapon.wikia.com/wiki/Nyontamaocy został ożywiony Ton, Yaripon. Nie została potwierdzona jego obecność w żadnej z gier. Możliwe jednak, że pojawia się w Patapon 3 jako Wściekłowilk. Nikt nie wie, jak wygląda. Nosi "Spear of The late Yaripon". W "Patapon 3" należąca do niego włócznia jest przedmiotem ostatecznym.

Gan Yaripon.png

Ton przebrany za Gana.

Don YumiponEdytuj

Najsilniejszy i najcelniejszy z Yumiponów, wśród wszystkich na świecie. Na mocy 

Don Yumipon by Astral Strider F1.png

Don Yumipon

jego ducha ożył Kan Yumipon. W "Patapon" i "Patapon 2" daje nam pamięć Yumipona. Nosi w obu grach "Bow of The late Yumipon" i "Ancient Helmet". W Patapon 3, tak samo jak pozostałych dwóch bohaterów, nie pojawia się. 
Spotkanko.jpeg

Spotkanie z Donem Yumiponem.

Ostatni BohaterEdytuj

Jak mówił Hoshipon nie wiadomo kim był ostatni bohater. Nie jest to prawdą, ponieważ okazało się że ostatnim bohaterem jest nasz Uberheros (Wakapon). Walczył z Arcybiesami prawdopodobnie jako Hotenpon, Kibapon i Toripon, używając włóczni z Ekwipunku Boskiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Bronie Dona Yumipona i Bana Tatepona to "Bow of the late yumipon" i "Sword of the late tatepon. Można je zdobyć dzięki Debug Menu, lub przez rzadki błąd w grze.
  • Heros prawdopodobnie jako jedyny z Czwórki Bohaterów był Rareponem (Barsalą).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki