FANDOM

Czarny Hoshipon
Black hoshipon.jpg
Mroczny Hoshipon
Rodzaj Hoshipon
Występowanie Patapon 2, Patapon 3

Mroczny Hoshipon jest postacią pojawiającą się w grach "Patapon 2" i "Patapon 3".

OpisEdytuj

Jest ona przywódcą plemienia Akumapon, wcieleniem zła, oraz odwrotnością Srebrnego Hoshipona. Wygląda jak lekko zaokrąglona czarna gwiazda z rękoma, nogami i okiem Akumapona. Czarny Hoshipon odnawia plemię Akumaponów, oraz prowadzi ich ku zniszczeniu Pataponów. Jest jednym z 4 Hoshiponów.

Mroczny Hoshipon nie działała sama. Kontrolowała wielu wrogów Pataponów. Byli to między innymi Kuwangattan, Makoton (jako Dark One), Matango oraz Garuru.

W Patapon 3 spotykamy ją po raz pierwszy w misji Pierwszy Światowy Zlot Hoshiponów. Oznajmia ona wtedy, że udało jej się tu dotrzeć bez zawierania przymierza. Potem spotyka Złotego Hoshipona, która pyta ją czy jest Hohsztaplerem? Ta wpada w agresję i oznajmia, że to nie ona i zaczyna go gonić. Zaraz po spotkaniu naszego oddziału przypomina ona sobie nasze wyczyny i przyzywa Balroga. Po klęsce demona sprzymierzyła się z Mrocznymi Herosami i Bonedeathami (Kościulcami). W ten sposób połączyły się armie Akumaponów i nieumarłych. Po klęsce Dettankarmena, czyli medium arcybiesa Nieugiętości, dała Pataponom spokój. Niemniej, dalej towarzyszyła Mrocznym Herosom. 

W modyfikacji grania jako Mroczni Bohaterowie zastępuje Srebrnego Hoshipona i podobnie jak on prowadzi sklep.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki