Chin.jpg

Chin jako Tondenga

Chin jest postacią i żołnierzem z gry "Patapon 3". Pojawia się także w "Patapon 2" i prawdopodobnie "Patapon 1".

OpisEdytuj

Jest to Tatepon, jeden z przyjaciół Uberherosa. Został uwolniony z mocy kamiennej klątwy dzięki mocy Bana Tatepona, która też przemieniła go z Yaripona na Taterazaya. Chin ma ciekawski charakter, jest przekonany, że zawsze dadzą radę.

Jednak jego historia może być dużo dłuższa i sięgać czasów początku Patapon 1. Z całą pewności można stwierdzić, że pojawia się on w Patapon 2. Podczas misji Once Upon a Time in Patapole iluzja Hatapona zwraca się do trójki ocalałych Yariponów z imienia i prosi o odnalezienie Lady Meden.

Chin Taterazay.png

Chin jako Taterazay

Hatapon (iluzja): Don! Chin! Kan! Znajdźcie Lady Meden... Twórcom wkradł tu się prawdopodobnie błąd, bo zamiast Dona powinien być Ton.

Klasy ChinaEdytuj

W grze Patapon 3 Chin może zostać :

Taterazay'em - Ulepszony Tatepon, używający do walki mieczy, a do obrony tarcz. Odblokowany jest na samym początku gry.

Chin Green.png

Chin jako Grenburr.

Tondengą - Odblokowanie: Taterazay na poziomie 3. Walczy maczugami bądź halabardami. Ma możliwość założenia naramienników. Może także bronić się tarczą. Chin jako Tondenga jest bardzo pomocny, ponieważ ma dużą ilość życia oraz tarczę. Dzięki temu chroni Hatapona.

Destrobo - Odblokowanie: Taterazay na poziomie 5. Do walki używa swoich wielkich rękawic. Doskonale nadaje się do niszczenia budynków.

Taterazay na opakowaniu 2.jpg

Chin na opakowaniu gry (drugi od prawej)

Guardirą - Odblokowanie: Taterazay na poziomie 7. Może walczyć m.in. mieczem, lecz nie jest to zalecane dla China, ponieważ ma on możliwość posiadania wielkiej tarczy, która chroni o wiele lepiej niż ta zwykła.

Myamsarem - Odblokowanie: Tondenga i Destrobo na poziomie 8. Posługuje się katanami i sztyletami. Nosi naramienniki.
338px-Ed08.png

Chin wraz z przyjaciółmi w Końcu Świata

Bowmunkiem - Odblokowanie: Taterazay i Guardira na poziomie 10. Tak jak Destrobo do walki używa rękawic, lecz jest klasą obronną, leczącą sojuszników.

80px-Tatepon 2.png

Chin Tatepon/Taterazay

Grenburrem - Odblokowanie: Tondenga i Taterazay na poziomie 12. Walczy wielkimi mieczami, wielkimi katanami oraz halbardami. Jest najsilniejszą klasą, lecz najmniej defensywną.

Ciekawostki Edytuj

  • Kanoniczny Chin zostaje Grenburrem.
  • Ton, Chin i Kan na początku były Yariponami.
  • Jednak w pierwotnym zamyśle mieli być od początku klasami tarczy, łuku i włóczni, co można zauważyć we Wskazówkach z pierwszej części gry a także na poniższym trailerze Patapon 2, gdzie Ton, Chin i Kan maszerują razem z Hataponem przez nowe ziemie.
Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)01:41

Patapon™ 2 Launch Trailer (HD)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Chin

  • Ulubione klasy

    2 wiadomości
    • Dzień dobry i dobry wieczór. Tutaj Iposław Wkurzalski. W tej dyskusji będziemy pisać swoją ulubioną klasę. Możecie również dopis...
    • Uberhero:Kibadda Ton: Pyokorider Chin:Srajdenga Kan: Jamsch PS: Był już taki wątek więc ten jest bez sensu.