Zaatakować środkowy posterunek, a może zacząć od tych po bokach? Odpowiedz na to strategiczne pytanie, aby pokonać czterech Mrocznych Bohaterów
  — Opis w grze 
Chciwy kruk szpieguje trzy posterunki
2016-11-17
Misja na Mapie Świata
Wrogowie Mroczni Bohaterowie, Wściekłowilk, Nęciłuska, Nietaktoperz, Krukolec
Motyw Motyw Dottama Gacheen
Rodzaj misji Kontra Oko za oko
Misja Poprzednia Pojedynek z Krukolcem w lesie Tahi-Tahi/Brygada Kościulca w lesie Tahi-Tahi
Misja Następna Arcybies Uczciwości/Królestwo za Rzadki Przedmiot
Zalecany poziom 15 poziom
Nagroda Żelazna skrzynia poziomu 15
Misja Chciwy kruk szpieguje trzy posterunki - misja fabularna mająca lokalizację na Arenie Uczciwości.

Opis Edytuj

Misja jest podobna do walki Uberherosa ze Wściekłowilkiem na Arenie Męstwa, ale tym razem jest więcej Fortów do zajęcia, oraz walczymy z czterema Mrocznymi Bohaterami - Wściekłowilkiem, Nęciłuską, Nietaktoperzem i Krukolcem.

Solucja Edytuj

Ha ha ha ha! Tutaj jesteś (Nick gracza)! Mogę pokazać ci, jak tu się walczy, ale musisz mnie o to błagać!
  — Nietaktoperz Sonarcha na początku misji 

W odróżnieniu od wcześniejszych trzech walk arenowych, na tej musimy wykazać się tym, o czym wiemy z walki przeciwko Wściekłowilkowi (jeżeli wybierze się którąkolwiek opcję dialogową, i tak Chciwy Kruk nie wytłumaczy nam zasad). Podobnie, jak w walce z Wściekłowilkiem, musimy zniszczyć wszystkie forty przeciwnika, których jest razem 5 lub 6 (zależnie od tego, czy wróg zdobył fort środkowy, czy my) i zdobyć flagę, nim skończy się czas. Jeżeli nie zdobędziemy flagi, a będziemy mieć przewagę punktów, wygramy.

2016-11-21 (1)

Nowy rodzaj fortu (patrz na strzałkę wskazującą)

2016-11-21 (4)

Liczba fortów na mapce u góry

Taktyka Edytuj

  • Na misję warto wziąć klasy, bądź przedmioty, które ułatwiają nam niszczenie wrogich fortów, np. Destrobo lub broń Genmaru.
  • Kiedy zajmiemy środkowy fort Mroczni Bohaterowie użyją Przyzwania, więc po zdobyciu fortu szykuj się do obrony lub spróbuj zabić wszystkich Mrocznych Bohaterów, zanim Przyzwanie dobiegnie końca.
  • Wściekłowilk i Krukolec będą częściej przyjmować postawę obronną, ale i tak nie będą atakować, co można wykorzystać do szybkiego pokonana tych dwóch Mrocznych Bohaterów.
    • W przeciwieństwie do Wściekłowilka i Krukolca, Nęciłuska i Nietaktoperz nie będą przyjmować postawy obronnej, a jedynie atakować.

Po misji Edytuj

Krukolec, znajdując się we Dworze Uczciwości, wchodzi do pomieszczenia, gdzie przetrzymywany jest Mecha Hoshipon, ale ujrzawszy, że w więzieniu nikogo nie ma, Krukolec odpowiedziawszy:

Krukolec: Gdzie on jest?!

Następnie ujawnia się Nietaktoperz.

Krukolec: Nietaktoperzu! Ach, ty...! Coś ty zrobił z moim Rzadkim Przedmiotem?!

Z nerwów Chciwy Kruk próbuje uderzyć go swoją kosą, lecz nie udaje mu się to.

Nietaktoperz: Spokojnie, Krukolcu! Rzadki Przedmiot jest twój, tylko twój! Tyle wiem na pewno!

Krukolec: Tak... Rozumiem...

Nietaktoperz: Tylko ani mru mru. ale jeszcze rzadszy przedmiot jest w zasięgu ręki! Wiem to na pewno...

Krukolec: Muszę go zatem zdobyć!

Nietaktoperz: Spokojnie! Dostaniesz go!

Krukolec: Nawet nie próbuj mnie oszukać! Twój plan jest dziurawy jak ser szwajcarski! Zaraz, zaraz, ser szwajcarski jest dziurawy?

Nietaktoperz: I hi, hi, hi, hi! Czekaj, może masz rację...

Po chwili Sonarchy dodaje: To bez sensu... Ejże, Krukolcu! Dokąd się wybierasz?!

Krukolec: Rzadkie Przedmioty, ha! Wkrótce będziecie moje!

Krukolec odchodzi rozradowany, a po chwili Sonarchy zeskakuje z klatki i odpowiada:

A teraz, wybierzmy się na wycieczkę do Mrocznej Kryjówki.

A następnie "wylatuje z jego rogu" Mecha Hoshipon.

Mecha Hoshipon: Ip! Ip! Ip! Wielki problem! Wielki problem! Co teraz ze mną będzie?!

Sonarchy: Spokojna głowa! Chcemy się tylko przyjrzeć tajnemu kluczowi schowanemu w tobie. Zrobimy to przy użyciu Pradawnego Wihajstra, który jest w Mrocznej Kryjówce.

Mecha Hoshipon: Wielki problem! Wielki problem! Mój tajny klucz uwolniony! Superbroń wyzwolona!

Aż tu nagle wyskakuje Wściekło i mówi:

Tak jest karzełku! Natychmiast dawaj mi tą superbroń!

Sonarchy: I hi, hi, hi, hi! Jesteś pewien, że tego chcesz, Wściekłowilku? Przecież w ogóle nic nie wiesz o tym poszukiwanym skarbie!

Ragewolf: A co za różnica! (Nick gracza) musi mi ulec! Tylko to się liczy, do stu beczek prochu!

Sonarchy: Niech będzie. Porozmawiam z Żarcioczułkiem. Wtedy będziesz mógł posiąść tę superbroń!

Ragewolf: Oo tak! Nareszcie! Zemsta, nareszcie zemsta!

Natomiast za drzwiami stoi Nęciłuska, która podsłuchuje całą tę rozmowę.

Nęciłuska: Ojej... (Nick Gracza) musi się natychmiast o tym dowiedzieć!

W Kryjówce natomiast Edytuj

Wszyscy, oprócz Uberhero: PATA-PATA-PATA-PON!

Srebrny Hoshipon: Udało ci się przetrwać Arenę Uczciwości! Spore osiągnięcie!

Hatapon: Oj, tam. Nic wielkiego.

Ton: Cóż...

Kan: Tak? A kto cię osłaniał?

Chin: Ja! Póki żyję, jestem jak mur!

Srebrny Hoshipon: Proszę, proszę...

Hatapon: Czemuż to mur tak chlapie ozorem?

I koniec dialogów.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to druga misja typu Kontra, w której nie występują Kościulce i pierwsza, w której Mroczni Bohaterowie "informują" o użyciu Dark Hero Mode'a, np. Krukolec: Ehehe! Głupcze! Zmierz się z moim Rzadkim Przedmiotem!