Centura z Mgły
Centura z Mgły
Misja na Mapie Świata
Wrogowie Centura
Poprzedni poziom Golem Skalisty i Brygada Kościulca
Następny poziom Bestia czy Ptak? Obrona czy Atak?
Ścieżka dźwiękowa Motyw Zunzunzun Rock
Miejsca Akcji Przełęcz Svanki (Płaskowyż Ulotnej Pychy)
Angielska nazwa Centura of the Mist
Sugerowany poziom ? (Nieznany)
Nagroda ? (Nieznana)
Centura z Mgły - misja w grze Patapon 3.
Aaa

Astropon informujący o Centurze; od tego czasu misja jest dostępna

OpisEdytuj

Bestia zwana Centurą wyłania się z mgły tylko, kiedy pada deszcz. Jak jednak przywołać ulewę na płaskowyż nękany ciężką suszą?
  • Ta misja pojawia się bardzo rzadko.
  — Opis misji 

Jest to typowe (trzecie z kolei) starcie z rzadkim bossem. Tak samo jak pozostałe, misja ta pojawia się na Mapie Świata, gdy Astropon wypatrzy przeciwnika z tej misji; Centurę, górskiego potwora z mgły. Pokonując go można uzyskać pojedyncze skarby średniej lub wysokiej jakości. Misja ta pojawia się na Płaskowyżu Ulotnej Pychy od momentu, gdy Astropon zauważy potwora. Po pierwszym pokonaniu Century misja znika, ale po pewnym czasie zagrożenie znów się ukaże, a misję będzie można przejść ponownie.

Svanki

Tło misji

Misja ta jest nawiązaniem do misji Wicked Acts z Patapon 2 i nie ma żadnego znaczenia fabularnego.
Centura na Plaskowyżu

Centura

TaktykaEdytuj

  • Centura jest jednym z najłatwiejszych rzadkich bossów w grze.
    • Jest najtrudniejszym z najprostszych do pokonania.
    • Pokonać ją można od (mniej więcej) dwudziestego poziomu.
    • Gracze na niskim poziomie mogą mieć problem z pokonaniem tego potwora.
  • Do przejścia tej misji niezbędny jest deszcz, który rozprasza mgłę.
    • We mgle Centura jest prawie niewidoczna i niemożliwa do trafienia (ataki przelatują przez niego, nie czyniąc mu krzywdy).
    • Jeden z żołnierzy (Ton lub Uberheros) musi mieć ustawioną umiejętność Piekrona Taniec Deszczu.
    • Można też ujawnić potwora Przyzywaniem Soragami (podczas którego spada deszcz), jednak trwa ono bardzo krótko.
  • Obejrzyj artykuł o Centurze, aby poznać więcej szczegółów na temat walki z nią.
  • Centura otrzymuje zwiększone obrażenia od ciosów trafiających w jego łeb.
    • Warto zatem wzmonić klasy dystansowe. Są one jednak podatne na jego ataki.
  • Wszystkich jej ataków można uniknąć piosenką PonPata.
  • Należy uodpornić się na dane Efekty Statusu: Zachwianie, Uśpienie i Zatrucie.
    • W Szale atakuje bardzo szybko, często traktując tymi Efektami.
    • Ponadto idąc w stronę Pataponów każdym krokiem silnie wprowadza ich w Zachwianie.
  • Jest podatna na Podpalenie, zaś Ogień zadaje jej zwiększone obrażenia, zatem broń tego typu jest bardzo efektywna.
  • Gdy straci znaczącą część Zdrowia wpadnie w Szał (zacznie atakować dużo szybciej), przez co może stać się bardzo niebezpieczny.
    • Słabsze w defensywie jednostki będą wtedy zagrożone. (Silne też może gwałtownie zabić za pomocą Nadziania i Absorpcji.)
    • Centura jest dość agresywny, gdyż wpada w Szał szybciej niż inni bossowie (od utraty około jednej czwartej Zdrowia).