Cannassault
CANNASSAULT
Portret Cannasaulta
Imię Cannassault
Odblokowywanie Yarida na poziomie 7
Broń Halabarda, maczuga, wielki miecz
Punkty życia Dużo
Maska Jeleń
Cannassault z demonicznym rydwanem

Fanart Cannasaulta

Cannassault to klasa w Patapon 3. Jest odpowiednikiem rarepona Kanokko. Pochodzi z drzewka Yaridy (włóczni). Razem z Charibassą należy do nowego typu jednostek - jeźdźców na rydwanach, nie ma odpowiednika w poprzedniej grze. Uzupełnia się umiejętnościami z Grenburrem.
Oddziały halabardników są doskonałe na wozach w walce wręcz, lecz tracą na wartości podczas walki dystansowej.
  — Opis w grze 
Ton Canna

Ton Cannasult na zwykłym rydwanie.

OdblokowaniaEdytuj

Cannassault jest odblokowany na 7. poziomie Yaridy i ma poziom 7. przy odblokowaniu. Ewoluuje na poziomie 10. i 20.
Cannassault i Pyokorider na poziomie 10. razem z Yaridą na poziomie 12. odblokowują Charibasę.

Ekwipunek:Edytuj

Cannassault może używać:

  • Halabard od odblokowania
  • Rydwanów od odblokowania
    Hełmów od odblokowania
  • Maczug od poziomu 10
  • Wielkich mieczy od poziomu 15

Tryb Bohatera: Pac-MacEdytuj

Cannasult Hero

Pac-Mac!

Aktywacja: PON PON CHAKA CHAKA ~ PON PON PATA PON
Kombinacja: PON PON PATA PON

Cannassault nadjeżdża, po czym uderza swoją bronią w ziemię i tworzy falę uderzeniową, którą można wzmocnić umiejętnościami klasowymi Grenburra, a następnie rozjeżdża wrogów rydwanem. Wszyscy wrogowie upadają (unik) na około dwie sekundy. Wyjątkowo zabójcze przy walce na małe odległości.

Gdy tryb bohatera jest aktywowany, heros krzyczy: Niozan! (ニオーザン!). Okrzyk ten to japońska nazwa trybu bohatera tej klasy postaci.

JeleńHeroMode

Umiejętności KlasoweEdytuj

Charibassa może używać Umiejętności Klasowych Cannasaulta.

Siła charakteru 1Edytuj

Niewrażliwość na Przewrócenie podczas ataku. Naucz się jej, wielokrotnie wytrzymując ataki powodujące przewrócenie.

Siła charakteru 2Edytuj

Niewrażliwość na Zachwianie podczas ataku. Naucz się jej, wielokrotnie wytrzymując ataki powodujące zachwianie.

Siła charakteru 3Edytuj

Niewrażliwość na Zamrożenie podczas ataku. Naucz się jej, wielokrotnie wytrzymując ataki powodujące zamrożenie.

Siła charakteru 4Edytuj

Niewrażliwość na Podpalenie podczas ataku. Naucz się jej, wielokrotnie wytrzymując ataki powodujące podpalenie.

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

Zachwianie +Edytuj

Zwiększa współczynnik zachwiania 1,5 raza. (Poziom 8.)

Przewrócenie +Edytuj

Zwiększa współczynnik przewrócenia 1,5 raza. (Poziom 15.)

Atak halabardą bojowąEdytuj

50% premii do siły ataku, po dobyciu halabardy. Efekt o połowę słabszy, dla innej broni. (Poziom 25.)

Niezrównany jeleńEdytuj

Zapewnia niewrażliwość na efekty statusu podczas Trybu Bohatera, ale sprawia, że otrzymywane obrażenia są większe w trakcie tego stanu. (Poziom 32.)

StatystykiEdytuj

Poziom Wytrzymałość Obrona
7 1997 0
8 2534 0
10 3840 0
11 4608 0
12 5453 0
13 6374 0
14 7373 0
15 8448 0
16 9600 0
17 10829 0
18 12134 0
19 13517 0
20 14976 0
21 16512 0
22 18125 0
23 19814 0
24 21581 0
25 23424 0
26 25344 0
27 27341 0
28 29414 0
29 31565 0
30 33792 0
31 36096 0
32 38477 0
33 40934 0
34 43469 0
35 46080 0
36 48768 0
37 51533 0
38 54374 0
39 57293 0
40 60288 0

Klasy Uberhero
Drzewo Yari YaridaPiekronKibaddaPyokoriderCannassaultCharibassaWooyari
Drzewo Tate TaterazayGuardiraTondengaMyamsarDestroboBowmunkGrenburr
Drzewo Yumi YumiyachaAlossonWondabarappaJamschPingrekOohorocCannogabang
Mroczni Bohaterowie WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cannassault