FANDOM

Beetleton
Beetleton.png
Beetleton w Ogrodach Królowej Kharmy
Płeć Mężczyzna
Rasa/Plemię Zigoton
Klasa Dekaton
Sojusznicy Królowa Kharma, Scorpiton (?), Spiderton, Gorl, Generał Gong (?)
Wrogowie Wszechmocny, plemię Pataponów
Tłumaczenie imienia Żukoton
Beetleton jest postacią i oficerem pojawiającym się w grze "Patapon".
Dwóch generałów i czołg.png

Beetleton wraz z Spidertonem obok Ziggerzanka

OpisEdytuj

Jam jest Beetleton, sługa Gorla! I ja wyzywam cię!
  — Beetleton do Pataponów/Wielkiego Patapona 
Beetleton jest jednym z Zigotońskich oficerów, którzy za sprawą królowej oddali swe dusze demonom, za co otrzymali wielką siłę. Jest postacią bardzo podobną do Spidertona. Prawdopodobnie był ważną osobistością zanim jeszcze pakt z Zaświatami został zawarty. Jest ostatnim przywódcą Zigotonów (oprócz samej królowej), który staje Pataponom na drodze.
Beetleton.jpg

Jak widać, umiejętność Beetletona pozwala mu powalić wszystkich wrogów na ziemię

WyglądEdytuj

Beetleton wygląda jak wielki, potężny Dekaton (Zigotoński Dekapon). Spośród innych żołnierzy wyróżnia go charakterystyczny hełm, wyglądający jak głowa żuka o wielkich, szeroko rozstawionych podwójnych żuwaczkach. Pod żuwaczkami na jego czapce widać dwie pary małych, oraz poniżej niewielkich oczu.

CharakterEdytuj

Beetleton ma wyniosły charakter oraz wykazuje się niską inteligencją. Jest typowym bezmózgim mięśniakiem, potrafiącym tylko bić. W pojedynkę chce stanąć przeciw Patapońskiej armii, jednak nie z honoru, a z pychy. Nie przejmował się oddaniem swej duszy demonom. Tak naprawdę nie wiadomo, po co to wszytsko robił.
Czapka Beetletona.png

Hełm Beetletona

EkwipunekEdytuj

  • Jego broń stanowiła maczuga Tkacz Snów (ang. Dream Weaver), która znacznie zwiększała jego obrażenia, dawała szansę na Zachwianie i Odrzucenie oraz (znacznie większą) na Uśpienie.
  • Nie nosił żadnych naramienników.
  • Jego unikatowy hełm, zwany od jego imienia Hełmem Beetletona (ang. Beetleton Helm), dawał mu mnóstwo Punktów Zdrowia oraz znacznie zmniejszał prędkość ataku.
    • Jest to jedyny przedmiot, jaki zyskujemy po zabiciu generała. Nie da się go uzyskać w żaden inny sposób.

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo, czy tak jak Gong Beetleton przed zawarciem przez Zigotonów paktu z demonami był znaczącym oficerem, czy też swą pozycję osiągnął dzięki oddaniu się Zaświatom. Bez wątpienia nawiązywał przyjaźń ze Spidertonem. Prawdopodobnie razem oddali swe dusze.
Beetleton i Kharma.png

Beetleton obok królowej Kharmy

Po raz pierwszy walczymy z nim w misji "Across Enemy Territory", gdzie przybywa odwiedzić Spidertona oraz pomóc mu w walce, bo na pewno nie da sobie rady bez niego. Razem walczą z Pataponami wspierani przez czołg, Ziggerzank. Jednak, gdy maszynę zniszczono, a Spiderton panikuje, Beetleton porzuca go na śmierć, martwiąc się o siebie, bo nie jest przygotowany do bitwy.

Przygotowany do bitwy jest dopiero w misji "Zigoton Queen", gdzie w Ogrodach Królowej Kharmy staje naprzeciw armii Pataponów i wyzywa na pojedynek zarówno ich, jak i ich władcę. Zaledwie zaczyna walkę, przybywa do niego królowa Kharma, której bardzo zależy na zwycięstwie. Proponuje mu ona pomoc, jednak ten odmawia, zadufany we własnej sile. Tak więc królowa tylko podziwia jego walkę, w nadziei, że próżny generał zginie. W końcu, znużona, odchodzi, a tępy oficer umiera, zabity przez Pataponów.

W "Patapon 2: DonChaka" został przywrócony do życia jako stuprocentowo demoniczny generał Kuwangattam.

RelacjeEdytuj

  • Wraz ze Spidertonem oraz Scorpitonem byli Zigotońskimi generałami, którzy oddali swe dusze demonom.
    • Nie wiadomo, czy nawiązywał jekiekolwiek relacje ze Scorpitonem.
    • Przyjaźnił, lub po prostu znajomił się ze Spidertonem, jednak nie wahał się go porzucić, gdy groziła mu śmierć.
  • Był sługą królowej Kharmy, jednak uważał się za silniejszego od niej.
  • Nie wiadomo, czy nawiązywał jekiekolwiek relacje z generałem Gongiem. Słyszymy o Beetletonie dopiero po śmierci Gonga.
  • Jego mistrzem oraz dawcą siły, któremu oddał duszę, był sam Mroczny Władca Gorl.
  • W "Patapon 2" został przywrócony do życia jako demoniczny generał Kuwangattan, ale nie wiadomo, czy zachował swą pamięć, czy był tylko marionetką.
    Czas młota.png

    Beetleton wykonuje swój Naładowany Atak

UmiejętnościEdytuj

NoshinoshizuganEdytuj

Jest to Naładowany Atak Dekapona w wykonaniu Zigotońskiego generała. Beetleton spojrzy w naszą stronę, zacznie szybko biec wrzeszcząc "Nyah hah hah hah! BEE-DULL-TON!", po czym potężnie uderzy młotem w ziemię. Atak ten zadaje niskie obrażenia trafionym jednostkom, jednak chwilowo powala wszystkich, którzy stali na ziemi (nie działa na skaczących Yariponów). Najlepiej jest uniknąć go piosenką ChakaChaka, jednak można uniknąć wszelkich obrażeń za pomocą PonPata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki