FANDOM

Battle Egg są to jajka, które niesie nasz bohater podczas bitw w Paraget.
Jajo

Jajo Kacchidongi

Jajka mają wzory zależne od bossa, na przykład kiedy jest to jajo Dodongi, ma proste wzory, Majidongi ma bardziej skomplikowane wzory w małe kropki ułożone liniami, za to Kacchidongi, ma duże plamy na środku i jest bardzo kolorowe. 

NagrodyEdytuj

Nagrodami z Battle Egg na początku są Komupony, a następnie maski. Maski dostajemy jednak na coraz wyższym poziomie. Im wyższy poziom jaja, tym lepiej maska wygląda i daje lepsze bonusy. Jeżeli zdobędziemy z jajka Komupona i cztery poziomy maski, dostajemy wtedy materiały zależne od Bossa (jeżeli jest to boss Donga, to dostajemy kamienie, jeżeli jest on mamutem, to mięsa itd.)

Jajka FortecEdytuj

Jeżeli pokonujemy bossa, za pierwszym razem zawsze dostaniemy jego Bitewne. Po przejściu misji z niszczeniem fortec również dostajemy jajo bitewne. Na przykład Pharamatara daje nam swoje jajo bitewne, i jeżeli je wybierzemy, to walczymy z Pharamatarą w Paraget. Ale nie wszystkie fortece dają nam swoje jaja. Są też takie, które ich nie dają, na przykład Zamek Bogów, gdzie pierwszy raz spotykamy Mrocznego. Z jajek fortec, tak samo jak z tych od bossów, dostajemy Komupony i Maski, lecz po zdobyciu Komupona i czterech poziomów masek zdobywamy już ekwipunek dla naszej armii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki