FANDOM

Bagno Sitoto
Bagno Nyoriki
Typ krainy Bagno
Poprzednia lokacja Ruiny Knell
Następna lokacja Ruiny Gayeen
Odpowiednik w Patapon 2 Bagno Nyoriki
Odpowiednik w Patapon 3 Bagno Nuchara (Dżungla Chciwej Maski)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Sitoto Swamp
Podobne krainy (Brak)
Bagno Sitoto to lokacja w grze Patapon.
Fauna Sitoto

Parcheek i śpiący Momoti wśród stadka Kacheeków: powszechnie występujące tu stworzenia

OpisEdytuj

Wilgotne i duszne Bagno Sitoto jest unikatowym systemem, pełnym niezwykłych stworzeń, takich jak Bagienne Kacheeki i, o ile plotki są prawdziwe, Złociste Motiti.
  — Tłumaczenie opisu misji World of Ooze 
Sitoto jest zalesionym bagnem, stanowiącym znakomite środowisko dla wielu gatunków np. Parcheeków czy Motsitsi. Jako teren, na którym często pada deszcz, jest dość dziwnym sąsiedztwem dla pobliskiej Pustyni Tamaran. Teren ten znajduje się u podnóża Góry Bachikoi, na której to zaczynają się Zigotońskie fortyfikacje, zatem nie dziwota, że w Sitoto położona jest ukryta baza wojskowa. Co ciekawe, starożytni poukrywali w Sitoto kilka swoich bezcennych skarbów.
Sitoto na mapie

Sitoto na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Bagno to pokrywają liczne rośliny (lub grzyby) o bardzo wysokich i cienkich pniach, oraz o koronach w kształcie jaj. Pod koronami rosną też dwie małe gałęzie. Roślinność ta ma żółto-zieloną barwę. Pomiędzy "drzewami" z ziemi wystają ptyki (lub korzenie czy łodyżki obumarłych roślin). Z tyłu widać niskie pasma pagórków. Wszystko ma zieloną lub żółtą barwę, nawet niebo. Nad horyzontem niebo ma jaśniejszą, bardziej żółtą barwę
Sitoto na mapie 2

Sitoto na Mapie Świata po odkryciu

Katapulta u Pataponów

Zigotońska Katapulta, przejęta przez Pataponów

HistoriaEdytuj

Sitoto wydaje się być terenem czysto naturalnym, nie utworzonym za pomocą magii. Zapewne od zawsze było zwyczajnym bagnem. Mimo wszystko zamieszkujący kontynent starożytni Pataponi musieli je odwiedzać: na bagnie ukryto bowiem cenny Cud Wiatru (ang. Tailwind Miracle) oraz Czapkę Gashapona (ang. Gashapon Cap). Odkąd ślady Pataponów zostały zatarte, Zigotoni wybudowali sobie na Sitoto tajną bazę wojskową, w której tworzono machiny wojenne... na przykład katapulty.

Gdy Pataponom nie udał się szturm na Zigotoński zamek z Góry Bachikoi, zaczęli oni szukać jakiejś broni do zniszczenia owej fortyfikacji. Usłyszeli o katapulcie w tajnej bazie wojskowej. Udało im się odnaleźć Bagno Sitoto, a za tym Zigotoński fort, a w nim katapultę... W misji Ray of Hope toczy się starcie o przejęcie katapulty. Nie można pozwolić, by broń została zniszczona w trakcie walki... Po zrównaniu z ziemią Zigotońskiej bazy na Sitoto toczą się polowania na tamtejszą bohatą faunę. Jednak można tam też znaleźć starożytne skarby...
Cała fauna Sitoto

Widoczne wszystkie stworzenia występujące na Sitoto

MisjeEdytuj

Na terenie Sitoto toczy się akcja dwóch misji: jednaj fabularnej, a drugiej dodatkowej.

Ray of HopeEdytuj

Nietypowa misja, polegająca na walce z wrogimi piechurami i ich budowlami... oraz jednocześnie opieraniu się ogniowi z katapulty, a potem eskortowaniu jej. Najpierw trzeba ją przejąć, wytrzymując Zigotoński ostrzał, a potem, używając katapulty, znisczyć bazę... I uważać, by Zigotoni nie rozwalili nowo zdobytej machiny oblężniczej. Jeśli się to stanie, misja zostanie przegrana. Misji tej nie można powtarzać, po jej przejściu zastępuje ją polowanie:

World of OozeEdytuj

Niezwiązane z fabułą polowanie na miejscową faunę. Można tam upolować: bagienne Kacheeki, Momoti, oraz dość rzadkie Motsitsi i Parcheeki. Te ostatnie są zwierzętami agresywnymi, zatem lepiej na nie uważać. Łącznie uzyskać można sporo cennych łupów. Przy pierwszym upolowaniu Parcheeka uzyskuje się Czapkę Gashapona (ang. Gashapon Cap), przedmiot odblokowujący nową minigrę. Zabijając pierwszego Motsitsi zdobędzie się cenny Cud Wiatru (ang. Tailwind Miracle).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki