FANDOM

Bagno Nyoriki
Bagno Nyoriki.png
Typ krainy Bagno
Poprzednia lokacja Las Usso
Następna lokacja Równina Sutten
Odpowiednik w "Patapon" Bagno Sitoto
Odpowiednik w "Patapon 3" Bagno Nuchara (Dżungla Chciwej Maski)
Liczba rozgrywanych misji 2
Angielska nazwa Nyoriki Swamp
Podobne krainy (Brak)
Bagno Nyoriki to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Nyoriki.png

Grupka zwierząt (po lewej rozwinięta roślinka i zamaskowany Parcheek) obok starożytnego Wepu

OpisEdytuj

Co Deszcz Juju czyni ze światem? Oto w końcu słoneczny dzień na Bagnie Nyoriki. Ale czym różnią się dni słoneczne od deszczowych?
  — Tłumaczenie opisu misji "Mushrooms in Nyoriki Swamp 

Nyoriki to bagno, będące prawdopodobnie podmokłą częścią Lasu Usso. Prawie bez przerwy pada tam deszcz. Bagno to zamieszkiwane jest przez liczną faunę i florę. Wśród zwierząt widywane są Kacheeki (odmiany bagienne i pospolite), ptaki Mochichi i Momoti, a także groźne rekiny Uji i kraby Parcheeki.

Fauna Nyoriki.png

Od lewej do prawej: polujący Uji, śpiący Momoti, zwinięta roślinka i bagienny Kacheek

Choć jest to teren naturalny, powstał on na wskutek działań starożytnej cywilizacji, której członkowie ukryli w tym miejscu Cud Deszczu Juju, który przyciągając deszcz zmienił las w bagno. Jest to jedyny ślad wskazujący na obecność starożytnych tam.
Nyoriki na Mapie.png

Nyoriki na Mapie Świata przed odkryciem

WyglądEdytuj

Na porosłym zielenią bagnie wznoszą się niewielkie pagórki. Obficie rosną bardzo wysokie drzewa o cienkich pniach i zupełnie okragłych koronach. Przypominają one pod tym względem drzewa z Usso. Tuż pod koronami rosną dwie małe gałęzie. Pod niektórymi z tych roślin wyrasta kilka mniejszych pędów. Od zieleni tego miejsca niebo także ma zieloną barwę.
Nyoriki na Mapie 2.png

Nyoriki na Mapie Świata po odkryciu

Bagno porastają też mniejsze rośliny, wyrastające tylko podczas deszczu. Wyglądają one jak kwiatek na długiej łodydze wyrastający z kępy liści. Kwiatki składają i rozkładają się co chwilę.

HistoriaEdytuj

Bagno to zostało prawdopodobnie utworzone przez starożytną cywilizację przy pomocy Cudu Deszczu Juju, który ukryto w Wepie tam. Cud w kółko sprowadzał deszcz aż las stał się terenem podmokłym. Prawdopodobnie nie wiedząc o tym Karmeni wybudowali na owym bagnie bazę wojskową.

To właśnie Bagno Nyoriki było terenem, gdzie ukryli się przybyli na Karmeński kontynent Zigotoni. Tam ich dowódca, przywrócony do życia Gong, zdecydował się nie poddawać siłom, które dały mu drugie życie. Zamiast tego przejął władzę nad Zigotonami. Choć z początku stawał czoła Pataponom w bitwie na Bagnie Nyoriki, ostatecznie wycofał się, zabierając Zigotonów ze sobą. Wówczas Pataponi musieli już "tylko" pokonać Karmenów, którzy mieszkali w fortecy tam. Rozgrywa się to w misji "A Noble Death". Potem, po wypędzeniu wrogów z bagien toczą się na nich już tylko polowania. Choć jest to nie związane z fabułą, niezbędne jest odnalezienie Cudu Deszczu, ukrytego tam.

MisjeEdytuj

Obie misje na tym terenie są niezbędne dla rozwoju fabuły.
Oficer i piechota.png

Gong na czele oddziału Zigotonów

A Noble DeathEdytuj

Jedna z typowych bitw przeciw Karmenom. Urozmaicają ją Zigotoni dowodzeni przez Gonga, który na samym początku ukazuje się Pataponom. Po pewnym czasie jednak zbiera swych żołnierzy i odchodzi. Dalej czeka Pataponów mozolna walka z Karmeńskimi piechurami i destrkucja licznych fortyfikacji, z których składa się ich baza.

Mushrooms in Nyoriki SwampEdytuj

Polowanie, pojawiające się na Mapie Świata zamiast poprzedniej misji. Poza zwierzętami widywany jest na nim Wep, z którego po otwarciu wypada ukryty Cud Deszczu Juju. Odnalezienie go staje się po pewnym czasie niezbędne dla fabuły. Przede wszystkim można jednak uzyskać obfite łupy z upolowanych zwierząt. Niektóre z nich pojawiają się jednak zależnie od pogody.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki