Astropon to patapon występujący w grze Patapon 3.

Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Astropon zawsze czujnie rozgląda się z bocianiego gniazda w twojej Kryjówce. Patrzy przez teleskop i wypatruje czegoś naprawdę wielkiego. Kiedy coś zauważy, lepiej nie mierz się z jego "odkryciem" samemu.

Kiedy Astropon wypatrzy premiowego Bossa, nie mierz się z nim sam. Użyj Bramy Bohaterów, by zgromadzić sojuszników i upoluj grubego zwierza. Premiowi Bossowie są trudni, ale z pomocą przyjaciół uda ci się wygrać. Znajomi chętnie ci pomogą, bo mogą zdobyć sowitą nagrodę!
  — Wskazówki dotyczące Astropona 
Astropon

Wskazówka o Astroponie

Astropon

Astropon

OpisEdytuj

Astropon (zwany także Sukopon) to Patapon zajmujący się obserwowaniem przez teleskop okolic Kryjówki. Jego punktem obserwacyjnym jest "bocianie gniazdo", którego istotny element to powiewająca flaga z herbem drużyny do której obecnie gracz należy. Postać Astropona zostaje niezwiązana z fabułą, jego udział w grze znikomy. Jedyną rzeczą, która dla bywa nas ważna to informowanie nas o możliwości walki z rzadko pojawiającymi się Bossami Premiowymi. Zalecana walka z pomocą innych graczy (w trybie Multiplayer), lecz pokonanie go samemu nie jest trudne. Zalecany poziom i nagroda są oznaczone jako "?". Nagrodą może być dowolna skrzynia przeciętnego poziomu, w większości przypadków żelazna lub złota, rzadko drewniana lub wysadzana klejnotami. Walki z Bossami Premiowymi nie przynoszą zatem żadnych zysków oprócz broni/zbroi ze zdobytej skrzynki.

Widok Króla

Astropon informujący nas o Królu Gigante

Ciekawostki Edytuj

  • Astropon mieszkał w kryjówce, zanim do niej przybyliśmy.
  • Po przejściu poligonu Astropon mówi nam, że nie widać żadnych olbrzymów, mimo to trafiamy na nie.
  • Opisał Srebrnego Hoshipona Jako Strarą gwiazdę z dziwną brodą.
  • Na jego wieży wisi flaga z emblematem naszej drużyny.
  • Astropon w filmiku na początku gry występuje w trójwymiarze.