FANDOM

Arcybies Nieugiętości
Arcybies Nieugiętości.png
Płeć Mężczyzna
Rasa/Plemię Demon (Arcybies)
Klasa (Brak)
Sojusznicy Leniożółw (sługa), pozostałe Arcybiesy, Dettankarmen (medium), Zuttankarmen, Czarny Hoshipon
Wrogowie Uberheros, Ton, Chin, Kan, plemię Pataponów
Siedlisko Zły Masyw Nieugiętości
Arcybies Nieugiętości (imię nieznane) to fabularna postać pojawiająca się w grze Patapon 3 i dodatku Patapon 3 DLC.
Symbol Nieugiętości.png

Symbol Arcybiesa Nieugiętości, dwa zielone trójkąty równoboczne z nachodzącymi na siebie rogami (przez co tworzą trzeci, mniejszy trójkąt)

OpisEdytuj

Szszszkt! ...Chrup, chrup...
  — Mamrotanie Arcybiesa Nieugiętości przed wezwaniem medium 
Jest to jeden z siedmiu Arcybiesów (szósty napotykany) które w przeszłości przybyły z Zaświatów aby zniszczyć świat i nigdy nie zostały wygnane. Wraz ze swoimi kamratami został uwięziony, zaś uwolniony wraca do dzieła zniszczenia. Włada on Wulkaniczną Strefą Leniwego Demona i gnieździ się w Złym Masywie Nieugiętości, stamtąd wywołuje chaos na świecie. Mrocznym Bohaterem dbającym o jego bezpieczeństwo jest Leniożółw, zaś na swe medium wybrał demona Dettankarmena. Jako Arcybies jest patronem lenistwa i ociężałości.
Dettan w Masywie.png

Dettankarmen, medium opętane przez Arcybiesa Nieugiętości

WyglądEdytuj

Z pokrojów ciała nie odróżnia się od innych Arcybiesów. Tak samo większość jego ciała stanowi okrągła, pozbawiona oczu i innych wyrostków głowa, mająca na czole świecący znak owego Arcybiesa (w postaci dwóch nachodzacych na siebie trójkątów). Spod niej wyrasta malutki tułów z długimi i chudymo nóżkami, zakończonymi dość dużymi stopami odzianymi w czarne buciki. Jego cechą charakterystczną są masywne, proste rogi, których nasady są czarne, zaś dalsza część różowa. Nadaje to mu bardziej demonicznego wyglądu.
Arcybiesy razem.png

Arcybies Nieugiętości obok innych Arcybiesów, podczas wskrzeszenia Giga Dongory

CharakterEdytuj

Ponieważ z postacią tą zamieniane jest wyłącznie kilka słów, charakteru nie da się odgadnąć. Prawdopodobnie, jak inne demony, jest okrutny, agresywny i złośliwy. Ma jednak znacznie wyższe ambicje, nie włada nim gniew, a własna pomysłowość. Nie walczy własnym ciałem, a umysłem, pozwalającym opętywać i zniewalać innych.

Choć patronuje on lenistwu, nie wiadomo, czy charakteryzuje się też tą właśnie wadą.
304px-SES.png

Malowidło przedstawiajace walkę starożytnych Pataponów z Arcybiesami (w tym Nieugiętości)

HistoriaEdytuj

Wieki temu, gdy świat wyglądał zupełnie inaczej, siedem Arcybiesów przybyło z Zaświatów w celu zniszczenia świata. Zasiały chaos, jednak nie trwał on długo. Czterech Patapońskich Bohaterów pokonało te potwory, jednak nie mieli siły, by je całkowicie zniszczyć. Dlatego zamknęli je "tylko" w potężnej skrzyni, w której miały pozostać na zawsze. Jednak pewnego dnia skrzynia została zniszczona i otwarta przez ciekawską Patapońską armię. Biesy zamieniły w kamień swoich wyzwolicieli i rozleciały się po świecie, by kontynuować swe dzieło. Jako swych osobistych podwładnych zaczęły powoływać Mrocznych Bohaterów. Arcybies Nieugiętości jako swego sługę wybrał jednego z przywódców starożytnej armii Ach-Ooch.

W końcu grupa Uberherosa zajęła się pokonywaniem kolejnych Arcybiesów, Arcybies Nieugiętości miał zostać pokonany jako szósty, przedostatni. Szukając go dotarli do Wulkanicznej Strefy Leniwego Demona, gdzie czekał na nich Mroczny Heros, wybraniec Arcybiesa: Leniożółw. Pataponi stoczyli kilka pojedynków z Mroczny Herosami, którzy w obronę Arcybiesa zaangażowali Akumaponów i przewodzącego im Czarnego Hoshipona. W końcu grupa dotarła do Złego Masywu Nieugiętości i przedarła się do biesa. Ten przywołał swe medium, w ciele którego miał zniszczyć Pataponów: Dettankarmena. Starcie z połączonymi demonami toczy się w misji Arcybies Nieugiętości.

Arcybies Nieugiętości ostatecznie jednak powraca, podczas ostatniego starcia biesów z Pataponami, w misji Arcybies Tolerancji. Wówczas, wezwany przez Arcybiesa Tolerancji, łączy się z pozostałymi Arcybiesami, aby wskrzesić Arcy Pandarę. Później, po śmierci nieumarłego półboga, usiłuje wraz z innymi biesami powtórzyć ten wyczyn poprzez wskrzeszenie Innego Naczynia i Giga Dongory (w DLC). Wraz ze śmiercią istot, z którymi się połącza, traci swe ciało, aż zostaje całkowicie unicestwiony.

RelacjeEdytuj

  • Był on jednym z siedmiu Arcybiesów, które razem usiłowały zniszczyć świat.
  • Został uwięziony przez czterech Herosów: Bana Tatepona, Dona Yumipona, Gana Yaripona i Uberherosa.
    • Ostatni z nich powrócił po jego uwolnieniu, aby go zniszczyć.
  • Wraz z biesami w skrzyni został uwięziony Srebrny Hoshipon, jednak nie były one w stanie go skrzywdzić.
  • Jego najważniejszym sługą był Leniożółw. Od Arcybiesa otrzymał swe moce, jednak bies usunął mu pamięć i spaczył go lenistwem.
  • Jako swe medium wybrał demona Dettankarmena. Miał zamiar wcielić się w jego postać i jego pazurami zniszczyć Pataponów (oraz resztę świata).
    • Nie wiadomo, czy miał coś wspólnego z innym demonem z Masywu Nieugiętości, z Zuttankarmenem.
    • Możliwe, że ów demon miał być jego drugim, lepszym i zastępczym medium.
  • Razem z innymi Arcybiesami przywrócił do życia trzech arcypotężnych nieumarłych: Arcy Pandarę, Inne Naczynie i Giga Dongorę.
  • Ostatecznie zostaje pokonany przez grupkę Pataponów, w której skład wchodza Uberheros, Ton, Chin, Kan i Hatapon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki