Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Arcybies Męstwa (Misja)
Cyklop na 1 piętrze.png
Położenie Jaskinia Męstwa
Poprzednia misja Czy zły wilk ujrzy pełnię ?
Następna misja Wielkie dreszcze w białym śniegu
Przeciwnicy Cyklopy, Smoki, Kościulce, Przeklęty Dodonga
Typ Fabularna, niemożliwa do powtórzenia
Arcybies Męstwa (Misja) To misja fabularna bez możliwości powtórzenia w grze Patapon 3

Znaczenie Fabularne Edytuj

Ta misja ma naprawdę olbrzymie znaczenie fabularne. Po raz pierwszy walczymy i przepędzamy z Arcybiesa i poznajemy zasady rządzące walkami w lochach. Zdobywamy pierwszą Sutrę i odkrywamy, że nie można odrodzić się w lochu, przez co Uberhero po utraceniu PŻ nie wskrzesi się. Pomimo tak ważnego położenia misja nie jest trudna ; występuje na początku gry.

Taktyka Edytuj

  • Przeczytaj artykuły o Cyklopach, Smokach i Przeklętym Dodondze, aby dowiedzieć się, jak z nimi walczyć.
  • Przed misją warto powtórzyć parę razy walkę na arenie i w gaju brzozowym, aby podnieść umiejętności swoje i naszych żołnierzy. dzięki temu zdobędziemy także lepszy ekwipunek.
  • Dla początkujących graczy misja może być trudna.
  • Przeciwko cyklopom bardzo skuteczne są naładowane ataki ; jeżeli nasza armia jest wystarczająco silna, możemy zabijać te potwory jedną komendą.
  • Dobrze jest najpierw przejść piętro pierwsze i wrócić do kryjówki, aby zdobyć Przyzwanie.
  • Zawsze należy odpowiedzieć Djinowi, że nie zgubiliśmy skrzyni - w przeciwnym wypadku, nie otrzymamy Sutry.

Przebieg misji Edytuj

Piętro pierwsze Edytuj

Na początku ujrzymy kamienne drzwi. Po ich zniszczeniu zaatakują nas cyklop i niewielki oddział Kościulca. Sytuacja ta powtórzy się dwa razy. Potem ujrzymy cyklopa nieco większego od pozostałych, zaś atakująca nas oddział będzie większy niż poprzednio - dołączą do niego łucznicy i kawalerzysta. Po wyeliminowaniu wrogów otrzymamy klucz, który pozwoli nam przejść przez specjalne, niezniszczalne drzwi. Następnie pozostanie nam tylko minąć znacznik mety i zakończyć poziom.

Piętro drugie Edytuj

Powitają nas drzwi z dźwignią. po otwarciu ich pieśnią DonDon ujrzymy skały i naprawdę duży odział Kościulca. Po ich unicestwieniu ujrzymy bardzo dużego i silnego cyklopa. Nawet Rozwinięta armia może mieć z nim problemy. Dalej spotkamy długi ciąg skał i drzwi.

Ujrzymy największego przeciwnika na tym piętrze - smoka. Nie będzie walczyć sam - będzie miał wsparcie cyklopów (nie tak silnych jak pierwszy, lecz silniejszych od tych z poprzedniego piętra) i małych oddziałów wroga. Walką może być wyjątkowo długa, lecz dzięki Przyzwaniu powinna zakończyć się wygraną.

Piętro trzecie Edytuj

Spotkamy Bossa - przeklętego Dodongę. Zobacz artykuł o nim, aby poznać go lepiej. Po walce otrzymamy klucz i diamentową skrzynię poziomu piątego.

Galeria Edytuj