Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Arcybies Czystości to misja w grze Patapon 3

Arcybies Czystości (Misja)
Połka ze skrzynią
Nazwa Arcybies Czystości
Poprzedni poziom wielki wyścig śnieżny
Przeciwnicy Kościulce, Lodowe Salamandry, Lodowe Smoki, Lodowe Golemy, Gaen
Typ Fabularna, niemożliwa do powtórzenia
Motywy Kachinkoron (poziomy 1-2), Ushishi Rock (Boss)

Opis Edytuj

Jest to druga walka z Arcybiesem - tym razem z Arcybiesem Czystości. Misja nie jest trudna, lecz początkującym graczom może sprawiać problemy.

Taktyka Edytuj

  • Przeczytaj artykuły o Salamandrach, Smokach, Golemach i Gaeenie, aby aby dowiedzieć się, jak z nimi walczyć.
  • Należy uodpornić się głównie na zamrożenie.
  • Pomimo, iż przeciwników trudno podpalić, otrzymują oni zwiększone obrażenia od ognia.
  • Natomiast Zamrożenie ich jest niemal niemożliwe.
  • Lodowe Salamandry mogą zostać zabite jednym atakiem, o ile go naładujemy.
  • Dobrze zabrać broń przeciwko muszlom (np. Sztylet Crablessa)
  • Zamiast klasycznej broni ogniowej, możemy użyć unikatowej (np. Lanca Icensar)

Przebieg Edytuj

Piętro pierwsze Edytuj

Na początku ujrzymy drzwi, po destrukcji których natkniemy się na mały odział Kościulca oraz Skały. Dalej będzie znajdowała się Salamandra i kolejne drzwi. Po ich unicestwieniu spotkamy tych samych przeciwników, lecz odział będzie większy, zaś salamandra - silniejsza. Potem wszystko się powtórzy, lecz zamiast Salamander będziemy spotykać Golemy.

Piętro drugie Edytuj

To piętro podzielone jest na komnaty. Są one oddzielone od siebie drzwiami z dźwignią. Oto lista komnat :

  1. W pierwszej komnacie spotkamy Małego smoka. Nie powinien stanowić on zagrożenia, choć może przysporzyć nam małych problemów.
  2. W tej komnacie spotkamy osamotnionego, niezbyt silnego przeciwnika - pojedyńczą Salamandrę.
  3. Powtórzy się sytuacja z pierwszej komnaty, lecz smok będzie większy; zaatakuje nas również niewielki odział Kościulca.
  4. W ostatniej finałowej komnacie spotkamy dwie Salamandry, nie stanowiące większego zagrożenia oraz potężnego, ogromnego Golema. Walka z nim jest dodatkowo utrudniona, gdyż nie możemy użyć Komendy PonPata.
    300px-Gaeen and seventh spirit

    Boss - Gaeen.

Piętro trzecie Edytuj

Na tym piętrze spotkamy Bossa - Gaeena. Nie jest on zbyt wytrzymały, lecz jego ataki potrafią zadać duże obrażenia.

Galeria Edytuj