FANDOM

Akumapońskie terytorium
Teren Zigotonów nocą.png
Typ krainy Teren zabudowany
Poprzednia lokacja Parów Tink
Następna lokacja Krater Barabaran
Odpowiednik w "Patapon" Zigotońskie terytorium
Odpowiednik w "Patapon 3" (Brak)
Liczba rozgrywanych misji 1
Angielska nazwa Demon Gate Bababaan
Podobne miejsca Karmeńskie terytorium
Akumapońskie terytorium (w nazwie własnej Demoniczna Brama Bababaan) to lokacja w grze "Patapon 2: DonChaka".
Bababaan na Mapie.png

Akumapońskie terytorium na Mapie Świata przed odkryciem

OpisEdytuj

Mroczny wybrał tę krainę do decydującej bitwy i zgromadził demoniczną armię, by zgładzić Pataponów.
  — Tłumaczenie fragmentu opisu misji "Memories Opened by the Underworld Gate
Jest to kraina będąca gniazdem demonów Akumaponów w świecie Pataponów. Cały teren pokryty jest fortyfikacjami i panuje nad nim wieczna noc. Zapewne była to kiedyś kraina naturalna, ale została zmieniona w jedną, wielką bazę wojskową dla siepaczy z Zaświatów, by mieli punkt wypadowy na prawdziwy świat. W niej też znajdują się portale (a przynajmniej jeden) do świata demonów.
Bababaan na Mapie 2.png

Akumapońskie terytorium na Mapie Świata po odkryciu

WyglądEdytuj

Teren ten to wielka, rozległa równina, której krańce kończą się na szczytach odległych gór. Wszędzie stoi pełno ostrokołów i wież ułożonych z drewnianych bali. Szczyty wież stanowią dość duże budki, z których sterczą ozdobne kolce i flagi. Co pewną odległość stoją wysokie pale zakończone ozdobnymi rogami (podobnymi do rogów bawoła). Ze szczytów rogów sterczą kolce. Z kolców na wieżach (i z owych rogów) zwisają pasma, ozdobione czymś okrągłym (prawdopodobnie "głowami" lub "czaszkami" Pataponów). Z kamienistej ziemi sterczy pełno długich i ostrych kolców, mających zapewne utrudniać marsz wrogom. Nad krainą tą panuje wieczna noc, a co za tym idzie, mrok i fioletowe barwy.
Bababaan 2.png

Demoniczna brama Bababaan,a pod nim Dark One i Czarna Hoshipon

HistoriaEdytuj

Nie wiadomo, jak wyglądało to miejsce przed pojawieniem się demonów i zabudowaniem. Nie wiadomo też, czy zajęto ją dawno temu, czy też utworzono tamtejsze fortyfikacje specjalnie do starcia z Pataponami.

Mroczny (ang. Dark One), przywódca demonów, postanowił, że to właśnie tam stoczona zostanie jego ostatnia bitwa przeciw Pataponom. Jego główną siłą miał być demon-brama Bababaan, powiernik duszy Makotona. Może to ze względu na niego wybrał tą duszę, a może sam go tam sprowadził. Od demona kraina wzięła swą nazwę. Pataponi muszą zmierzyć się z demonami na ich terenie w misji "Memories Opened by the Underworld Gate". Jednak nawet wygrana nie przegoni Akumaponów z tego miejsca. Na zawsze pozostaje ono pod władzą Zaświatów.

MisjeEdytuj

Na terytorium Akumaponów rozgrywana jest tylko jedna misja, fabularna, którą można powtarzać w nieskończoność.

Memories Opened by the Underworld Gate/ Duel at Bababaan GateEdytuj

Ostateczne starcie Pataponów z głównym dowódcą Akumaponów, Mrocznym. Jest to starcie zaplanowane przez niego samego. Specjalnie sprowadził on demona Bababaana, aby zapewnić sobie nieśmiertelność. Jednak podjął tym samym ryzyko ostatecznego unicestwienia: Bababaan przetrzymuje jego duszę, zatem śmierć potwora uwolni ją... Przy powtarzaniu tej misji Mroczny już się nie pojawia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki