(Multi) Potwory z grani
Multi Potwory z Grani.png
Misja na Mapie Świata
Wrogowie Balrogi, Balragi, Skaliste Golemy, Dogaeen
Następny poziom Darantula
Poprzedni poziom Manboroth
Ścieżka dźwiękowa Motyw Bon Voyage
Miejsce akcji Przełęcz Svanki, Płaskowyż Ulotnej Pychy
Angielska nazwa (Multi) Craggy Monsters
Przybliżony poziom wroga 95+
Nagroda ? (Nieznana)
"(Multi) Potwory z grani" to misja w dodatku gry "Patapon 3 DLC".
Svanki.png

Początkowe tło misji (Przełęcz Svanki)

OpisEdytuj

Udaj się na skalną grań i zmierz z golemami, Balrogami, Demonami Forudo, a nawet z pewnym olbrzymem!
  • Można rozegrać też w tr. dla 1 gracza.
  — Opis misji na Mapie Świata 
Jest to typowa misja w DLC, polegająca na starciu z hordą minibossów i jednym bossem. Jest trzecią taką misją z kolei. Jednak, jest to pierwsza misja, na której pojawia się boss, walczący razem z minibossami. Służy do zdobywania doświadczenia, Ka-Ching i ekwipunku wysokiej jakości. Ponadto zdobyć tam też można ciekawe materiały. Pojawia się ona wraz z odblokowaniem Płaskowyżu Ulotnej Pychy, w tej właśnie krainie. Misja ta nie ma żadnego znaczenia fabularnego.
Płaskowyż Pychy.png

Końcowe tło misji (Płaskowyż Ulotnej Pychy)

TaktykaEdytuj

  • Tą misję można przejść dopiero powyżej 32 poziomu.
  • Liczba minibossów na tej misji jest nieskończona. Tylko Dogaeen po śmierci już się nie odradza.
    • Należy zatem, gdy tylko zlikwidujemy wszystkich wrogów przed sobą, zdobywać trochę terenu (iść naprzód).
    • Nie pojawiają się jednak dwa takie same potwory jednocześnie. Walczymy z maksymalnie czterema naraz.
    • Minibossowie wychodzą z wieży na końcu tej misji. Tylko zniszczenie wieży zatrzyma ich pojawianie się.
  • Obejrzyj artykuły o Balrogach, skalistych Golemach i Dogaeenie, aby poznać strategię walki z potworami, pojawiającymi się na tej misji.
  • Ekwipunek, dający obronę Zachwianiem i Odrzuceniem jest bardzo efektywny, ponieważ wszystkie potwory na tej misji dysponują silnymi mocami Zachwiania.
  • Demony na tej misji bardzo szybko przywracają sobie Zdrowie, zatem nasza drużyna musi dysponować bardzo silnym atakiem, by skontrować tą umiejętność.
    • Barlag jednym ugryzieniem mięsa będzie przywracał sobie 999999 Punktów Życia.
  • Dogaeen jest trudny do pokania ze słabszym ekwipunkiem. Najlepiej wziąść najlepszy, jaki obecnie mamy w Zbrojowni.
  • Wszyscy przeciwnicy na tej misji są demonami lub są pokryciskorupą. Przydadzą się zatem bronie przeciw takim przeciwnikom (np. rękawica Chosana czy włócznia Kieł Dokaknela).
  • Na tej misji zawsze panuje mgła, która ogranicza widoczność (ale nie wpływa na samą rozgrywkę). Można ustawić (najlepiej Tonowi) umiejętność Piekrona "Taniec Deszczu", aby ją rozwiać.
    • Ograniczenie widoczności może przeszkodzić, gdy któryś z przeciwników będzie atakował z dużej odległości.
      Trzy potwory.png

      Potwory spotykane od początku misji: Skalisty Golem, Balrog, Balrag

  • Nastawienie się na Zachwianie zapewni możliwość częstego niszczenia mięsa Balrogów, co skutkuje zdobyciem mnóstwa Ka-Ching.
  • Wszystkie ataki minibossów mogą zostać uniknięte piosenką skoku DonDon.
    Dogaeen na Płaskowyżu.png

    Dogaeen

SolucjaEdytuj

Zaraz po rozpoczęciu ziemia zacznie się trząść i po chwili zaczną Nas nachodzić minibossowie z tej misji. Skaliste Golemy, Balrogi i Balragi. Przy rozpoczynaniu walki demony będą bardzo szybko przywracać sobie Zdrowie, zatem trzeba albo je zabić jednym atakiem, albo walka się przedłuży. Przyda się piosenka DonDon. Gdy tylko zginie cała grupa, albo potwory się cofną, należy postępować naprzód, uważając na ich ataki. W ten sposób dojdziemy do Dogaeena.
Wieża na grani.png

Wieża, z której wychodzą potwory

Dogaeen stanowi duże zagrożenie, dysponuje siłą dużo większą niż w klasycznym "Patapon 3". Prawie każdy jego pojedynczy atak może wykończyć armię. Szczególnie niebezpieczny stanie się, gdy wpadnie w Szał. Zacznie błyskawicznie atakować, zadając wysokie obrażenia i silnie wprowadzając w Zachwianie. Należy jak najszybciej zabić golema. Dodatkowo wmieszają się minibossowie. Zabity Dogaeen wyrzuci pojedynczą Skrzynię wysokiej jakości. Po jego śmierci sytuacja stanie się taka jak na początku. Dalej należy dotrzeć do wieży, stojącej na bezpośrednim terenie Płaskowyżu. Wieża jest dość wytrzymała, należy też mieć na uwadze wciąż zagrażajace potwory. Po zniszczeniu wieży pozostaje tylko dobić pozostałe potwory, zebrać Skrzynię, wypadłą ze zniszczonego budynku i minąć znacznik, kończąc misję.

FilmEdytuj

Patapon 3 - Multi Craggy Monsters with Three Guardiras15:12

Patapon 3 - Multi Craggy Monsters with Three Guardiras

"(Multi) Potwory z grani", rozegrane przez trójkę Guardir