(Multi) Pięćdziesiąt Cyklopów
Banda cyklopów
Misja na Mapie Świata
Wrogowie Cyklopy, Zmutowane Cyklopy
Poprzedni poziom Brak
Następny poziom Teranteth (Misja)
Miejsce akcji Pole Gniewnych Olbrzymów (mroczne)
Ścieżka dźwiękowa Motyw Donja Lalin
Angielska nazwa Eye before me, axcept after fifty
Przybliżony poziom wroga Poziom 65
Nagroda ? (Nieznana)
"(Multi) Pięćdziesiąt Cyklopów" to misja w Patapon 3 DLC.
Pole Gniewnych Olbrzymów

Tło misji

OpisEdytuj

Zmierz się z praktycznie niewyczerpanym oddziałem pięćdziesięciu cyklopów!
  — Opis misji 

Jest to jedna z pierwszych misji w DLC. Służy głównie do zdobywania doświadczenia do poziomu 32. Walczymy na niej tylko i wyłącznie z Cyklopami, oraz ze Zmutowanymi Cyklopami. Walka toczy się na Polu Gniewnych olbrzymów (mrocznym). Towarzyszy nam motyw Donja Lalin.

Taktyka Edytuj

  • Warto zabrać broń (np. młot Mjollnir) lub wzmocnienia (np. Zabójca Potworów Cannogabanga) zwiększające obrażenia przeciw Olbrzymom, bo są one jedynymi przeciwnikami na tej mapie.
  • Dobrym pomysłem jest zabranie Jamscha, by nieustannie usypiał Cyklopy - wówczas stają się łatwym celem.
  • Warto też zabrać Bowmunka, by rozstawiał przeszkody, broniące nas od szarży bestii i powstrzymywał ich marsz.
    • Pingrek także dobrze sobie z tym poradzi, jednak jego przeszkody nie będą zatrzymywać kamieni, rzucanych przez Cyklopy.
  • Ze względu na fakt, że Cyklopy pojawiają się za namiotem, może on powstrzymywać ataki klas do walki wręcz. Klasy do walki tego typu będą wtedy nieprzydatne. Lepiej jest zabrać Uberherosa do walki dystansowej.
  • Ponieważ wrogów jest cała masa, dobrym pomysłem będzie ustawienie ataków, przenikających przez wrogów (np. takimi brońmi jak garłacze, czy włócznia Kieł Dokaknela).
    Namiotek

    Namiot, będący naszym celem

SolucjaEdytuj

Zaraz po rozpoczęciu zaczną nas nachodzić Cyklopy - w grupach liczących pięć osobników. Najpierw dwa Zmutowane, potem trzy zwykłe. Każdy następny w grupie jest ciut mniejszy i słabszy od poprzedniego. Cyklopów będzie w sumie pięćdziesiąt- po dziesięć sztuk każdego osobnika. Zabijając je dotrzemy do namiotu (na tej misji można zebrać sporo materiałów). Namiotu nie da się zniszczyć, dopóki nie wyjdą z niego wszystkie Cyklopy. Po wybiciu ich namiot padnie bardzo szybko. Wypadnie nam z niego skrzynia (od drewnianej do wysadzanej diamentami) na poziomie około 25.

FilmEdytuj

Patapon 3 - An Eye Before Me, Except After 50 (Cannassult FTW)06:34

Patapon 3 - An Eye Before Me, Except After 50 (Cannassult FTW)

Pięćdziesiat cyklopów