Stub-icon.png Ta strona została oznaczona jako strona do przepisania! Jeżeli masz na ten temat wiedzę, napisz ją od nowa! Powód: Strona ma masę błędów.

WrogowieEdytuj

W tej misji spotykamy:

O poziomie i strategia przechodzeniaEdytuj

Poziom nie jest łatwy. Musimy być przygotowanii na ogień nie zapominając uzbroić się w taki ekwipunek. Musimy mieć ognistą broń z dobrym współczynnikiem podpalenia (jeżeli masz kibadde daj jej inescar). Do poziomu zalecamy uberhero: tondenge,kibadde albo charibassą ale muszą oni posiadać wysoki atak. Polecamy dać im broń ognistą by podpalać trenty (charibassie należy dać uciszacza z inescarem). Dodonga jest jednak 4 razy silniejszy od trentów i salamander. Nasz uberhero musi posiadać umiejętność do ustawienia niezrównane drzewo by się leczyć (wierz mi bez tego nie dasz rady). Na końcu znajduje się Trent śmierci  któremu deszcz ulecza 999999 punktów życia. Po zabiciu trenta możesz isć do mety.

Jaki poziom należy mieć by wyruszyć na tą misjeEdytuj

Polecamy mieć 32 poziom lub wyższy. Na misji można expić do (do uzupełnienia) poziomu.

PogodaEdytuj

W tej misji nieustannie pada deszcz. Dodatkowo deszczowi towarzyszy burza.