Bob.png

Śliskoszept

Śliszkoszept (ang. Miss Covet-Hiss jap.やきもちコイール ) jest Mrocznym Bohaterem używającym garłaczy, laserów i armat. Ma maskę węża i był kiedyś królem Ighl pradawnej cywilizacji Ach-Ooch. Rządził nią wraz z synem, Nietaktoperzem. Śliskoszept od kiedy go poznaliśmy pełnił rolę dowódcy drużyny arcybiesów. Miał zamiar wyczyścić pamięć reszty mrocznych całkowicie aby uzyskać 100% dominacji, jednak wraz z Żarcioczułkiem i Leniożółwiem Nietaktoperz pokłócił się z ojcem i ostatecznie pod koniec gry go pokonał odejmując mu krytyczny cios o wartości 777.

EkwipunekEdytuj

Śliskoszept nosi Armaty, Garłacze i Lasery. Nosił już w grze wiele
Covet-Hiss.jpg

Śliskoszept z jednym z jego laserów

laserów i innych dział. Często nosi Demoniczny Laser

CharakterEdytuj

Śliskoszept lubi rozkazywać innym, ponieważ był królem o imieniu Ighl pradawnej cywilizacji Ach-ooch zniszczonej przez Patapony. Najwidoczniej został mu nawyk do rozkazywania. Jest dziwna sytuacja w której Nietaktoperzowi mówi, że jest jego matką, a Nietaktoperz, że jest jego ojcem.

LosyEdytuj

Zaraz po pokonaniu przez Pataponów Arcy Pandary (albo w trakcie walki) Śliskoszept powiedział swoim sługom - Żarcioczułkowi i Leniożółwiowi najważniejsze informacje o całej wojnie. (Kim oni są, kim są Kościulce, skąd wzięły się Arcydemony). Okazało się, że jednak już o tym wiedzą, bo książę Nietaktoperz zamast podrobić im pamięć przywrócił im ją. (Może miał inne, lepsze plany, a może było w nim serce.) Śliskoszept dostał szału i chciał ich pozabijać, w związku z czym książę kazał odejść strażnikom. Żarcioczułek, jak rycerz miał zamiar zostać, by bronić władcy, ale ten i tak kazał mu się wynosić. W końcu, gdy król Ighl wycelował w Leniożółwia i Żarcioczułka, jego synek chciał ich bronić, ale król nie ustępował, więc Sonarchy przyłożył tatusiowi, obezwładniając go i domniemanie zabił.   

CiekawostkiEdytuj

  • Maska, którą nosi (węża), maska Leniożółwia (żółwia) oraz Cannogabanga (smoka) to jedyne maski gadów w grze.
  • Czasem król mówi iż jest kobietą, swojemu synowi że jest jego matką, zaś część jego angielskiego imienia- Miss- Znaczy nie tylko "pudłować" (nie trafić w cel), ale też znaczy "panna". Można z tego wywnioskować, iż jest wariatem, lub ma problemy z osobowością.
  • Chociaż jest sługą ostatniego arcydemona, pojawia się jeszcze wcześniej niż Leniożółw, ale wtedy nasz Uberhero jeszcze go nie zna. Natomiast poznać go możemy, gdy przybywa po powrocie Księżniczki. Ponadto podczas tego spotkania można przekonać się, ile jest wart w starciu z Uberherosem broniącym swej miłości.
  • Podczas uratowania Księżniczki Uberhero kopniakiem zadał mu obrażenia o wartości 99999 krytyczne, co Śliskoszept przeżył. Jego syn przyłożył mu zadając krytyczne 777, przez co zginął. Można to wytłumaczyć tak, że Sonarchy w momencie uderzenia miał ze sobą broń, choć dystansową.
  • Mimo śmierci w fabule nadal można z nim walczyć na arenach.
  • Nietaktoperz bez maski wygląda jak Śliskoszept, więc nie wiadomo czy Śliskoszept jest innej rasy niż syn, dostał maskę która wygląda jak on czy nie ma maski.
  • Gdy zostanie zabity w kampanii mówi:

Co za nieszczęście... Pokonano... mnie...?
  — Śliskoszept 

Tryb Dark Hero Mode: Podwojone BUM-BUM! Edytuj

Aktywacja: PON PON CHAKA CHAKA - PON PON PATA PON

Śliskoszept używa podwojonego ataku Bum Bum Cannobanga. Za jednym razem strzela dwoma kulami.

ArmataEdytuj

Ba-Bam! Używa armaty by wystrzelić dwie kule.

GarłaczEdytuj

Tra-Trach! Wypuszcza dwie salwy odłamków. Podpala i zadaje dużo obrażeń na dużym obszarze. Podwójnie!

LaserEdytuj

Bziu-Bzium! Dwa wielkie promienie uderzają w wrogów. Nikt nie przeżyje! Śmierć wszystkim.

Gdy Tryb Mrocznego Bohatera jest aktywowany, Heros krzyczy: Daburuppapan! (ダブルッパパン!). Okrzyk ten to japońska nazwa Trybu Mrocznego Bohatera tej klasy postaci.
Double Ba-Bam.gif

Ba-Bam

HovethissHeroMode.ogg

Umiejętności do ustawieniaEdytuj

  • Zapalenie - obróć przeciwników w popiół! jeśli atak spowoduje zapalenie ogień zapłonie z wileką mocą! (32 poziom)
  • Atak strzelecki - 50% premii ataku po dobyciu armaty, garłacza lub lasera (34 poziom)
  • Porost - Niewielka szansa, że trafiona ziemia porośnie trawą (36 poziom)
  • Superoparzenie - podwaja szanse na podpalenie
  • Wąż nie lada - czterokrotnie zwiększa tempo zatrucia, jeśli atak okaże się decydujący

Umiejętności KlasoweEdytuj

  • Awtemszarża - zwiększenie szybkości ataku pozwala na szybsze strzały z armaty
  • Kolczykowanie - pociski z armaty i garłacza teraz przenikają po trafieniu
  • Skaza - kopiuje współczynnik trucizny z najbardziej jadowitego sojusznika
400px-Covet-Hiss Card.jpg

Karta Śliskoszepta

Klasy Uberhero
Drzewo Yari YaridaPiekronKibaddaPyokoriderCannassaultCharibassaWooyari
Drzewo Tate TaterazayGuardiraTondengaMyamsarDestroboBowmunkGrenburr
Drzewo Yumi YumiyachaAlossonWondabarappaJamschPingrekOohorocCannogabang
Mroczni Bohaterowie WściekłowilkNęciłuskaNietaktoperzKrukolecŻarcioczułekLeniożółwŚliskoszept

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Śliskoszept

  • Pytanie

    2 wiadomości
    • Uderzyłem się w nogę i powiedziałem: ola boga moja noga! Co mam teraz zrobić?
    • Idź do lekarza medycyny, Śliskoszepta. Ma leki na wszystko.